news-background
news-background

«لیا رمینی»: «تام کروز» یک دیکتاتور بدرفتار درست مثل رهبر فرقه ساینتولوژی است

هالیوود از جار و جنجال کروز در محل فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن ۷» ستایش کرد، اما رمینی برنده‌ی امی و عضو سابق فرقه‌ی ساینتولوژی این رفتار را دروغین می‌داند.

 

پس از انتشار فایل صوتی اعتراض «تام کروز» به عوامل «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible 7)، هالیوود از او حمایت کرد، اما «لیا رمینی» که مدت‌هاست از طریق سریال مستند «ساینتولوژی و عواقب آن» (Scientology and the Aftermath) به فرقه‌ی ساینتولوژی که کروز یکی از اعضای آن است انتقاد می‌کند، مطابق انتظار به این بازیگر تاخته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

رمینی با انتشار مقاله‌ای در بلاگ «آندرگراند بانکر» ادعا می‌کند که هیاهوی کروز یا آنچه که او «جنجال دیوانه‌وار» می‌داند تنها جنبه‌ی تبلیغاتی داشته است. در این مقاله، رمینی کروز را «یک دیکتاتور بدرفتار درست مثل استادش «دیوید میسکویج» [رهبر فرقه]» می‌خواند و می‌نویسد: «تام به خانواده‌ی عوامل فیلم اهمیتی نمی‌دهد؛ همه‌ی این کارها تبلیغاتی است. تام به ارزش‌های خانواده باور ندارد. یعنی اینکه همه فریب او را خوردند برای من باورکردنی نیست. شرط می‌بندم که متن این سخنرانی را برای او نوشته بودند و دستیارانش در ساینتولوژی آن را ضبط و منتشر کردند. اینکه چنین بازیگر ثروتمندی با این قدرت عظیم با عواملش به این شکل برخورد کند نشانه‌ی ضعف یک شخصیت عمیقاً آشفته است.»

رمینی اضافه می‌کند: «به نظر می‌رسد که تام فکر می‌کند هالیوود بدون کمک او نمی‌تواند فیلم بسازد. به زبان آوردن چنان حرف‌هایی نشان می‌دهد که او معتقد است یک هویت خدا-گونه است، همان‌گونه که سایتولوژی به او گفته. حقیقت این است که تمامی کارکنان هالیوود تحت دستورالعمل‌های شدید کووید فعالیت می‌کنند. هر کسی که مشغول به کار باشد این را می‌داند. «تام کروز» تعیین نمی‌کند که فیلم‌ها چگونه ساخته می‌شوند، هرچند که به نظر می‌رسد این‌گونه تصور می‌کند.»

کروز نحوه‌ی تولید «مأموریت غیرممکن ۷» را در اظهاراتش «استاندارد طلایی» هالیوود نامیده بود. او بنابر گزارش‌های غیررسمی با دیدن دو تن از عوامل در کنار هم بدون رعایت فاصله‌گیری اجتماعی برآشفته است. پنج نفر از عوامل تولید این فیلم به کارگردانی «کریستفر مک‌کواری» پس از این ماجرا استعفا داده‌اند و «تی‌ام‌زی» گزارش داده است که خود کروز قرار است به مرخصی زودهنگام برود.

«مأموریت غیرممکن ۷» ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۲۲:۰۹

من که بشخصه حاظر بودم دو تا دیکتاتور تو کشور ما بود که اینجوری با کرونا بردخورد کنن

نمایش اسپویل
۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۶:۰۸

عقده دیده شدن ببین چیکار میکنه با ادم که همچنین مهملی ببافه یه کار غلط رو به بهانه من دراوردی درست جلوه بده

نمایش اسپویل