news-background
news-background

Maestro: «بردلی کوپر» برای فیلم جدیدش «کری مولیگان» را انتخاب کرد

پس از آنکه «بردلی کوپر» با «ستاره‌ای متولد شده‌ است» (دانلود فیلم A Star Is Born با لینک مستقیم) به عنوان اولین فیلم بلندش در مقام کارگردان بسیاری را شگفت‌زده کرد و هشت نامزدی اسکار را به خانه برد، هواداران منتظر بودند ببینند او چه زمانی دوباره روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. نت‌فلیکس از حالا امتیاز پخش «استاد» (Maestro) که یک فیلم بیوگرافیکال برای «لئونارد برنستین» است را خریداری کرده و به نظر می‌رسد که کوپر بازیگر زن نقش اول آن را پیدا کرده باشد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کوپر برای نقش «فلیسیا برنستین» همسر برنستین «کری مولیگان» را انتخاب کرده است. مطابق انتظار، کوپر نیز قرار است نقش «لئونارد برنستین» آهنگساز افسانه‌ای را بازی کند. گفته می‌شود که فیلم چند دهه از زندگی برنستین را روایت می‌کند، وقتی که او با همسرش ملاقات می‌کند، عاشقش می‌شود و با او ازدواج می‌کند.

کوپر می‌گوید: «چند سال قبل وقتی مولیگان را روی صحنه دیدم تحت تأثیر بازی او شدم و از آن زمان به بعد یک نمایش او را از دست نداده‌ام. افتخار می‌کنم که با چنین استعداد بزرگ و شخصیت مهربانی کار می‌کنم.»

«کری مولیگان» بدون تردید یکی از بهترین بازیگران زن حال حاضر هالیوود است که سابقه‌ی بازی در فیلم‌هایی چون «بران» (Drive)، «گتسبی بزرگ» (The Great Gatsby)، «درون لویین دیویس» (Inside Llewyn Davis)، و «شرم» (Shame) را دارد. او اخیراً در فیلم «زندگی وحشی» (Wildlife) نمایش درخشانی داشته و به زودی در «زن جوان آینده‌دار» (Promising Young Woman) دیده خواهد شد.

تاریخ پخش «استاد» هنوز مشخص نیست، اما فیلمبرداری پروژه از بهار سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. با حمایت نت‌فلیکس انتظار می‌رود این فیلم از حالا یکی از مدعیان فصل اهدای جوایز سال آینده باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید