news-background
news-background

فیلم Macbeth «جوئل کوئن» با «دنزل واشینگتن» و «فرانسیس مک‌دورمند» آماده فیلمبرداری شد

«هری ملینگ» بازیگر فیلم‌های «تصنیف باستر اسکراگز» (دانلود فیلم The Ballad of Buster Scruggs با لینک مستقیم) و «هری پاتر» به اقتباس «جوئل کوئن» از اثر کلاسیک «مکبث» (Macbeth) شکسپیر پیوست. فیلمبرداری این پروژه اواسط فوریه کلید می‌خورد.

ملینگ در فیلم نقش مالکوم را بازی می‌کند، فرزند «دانکن» شاه سابق اسکاتلند و تهدیدی برای سلطنت مکبت. «دنزل واشینگتن» نیز نقش مکبث و «فرانسیس مک‌دورمند» نقش «لیدی مکبث» را ایفا می‌کنند. «برندن گلیسون» بازیگر نقش دانکن و «کوری هاکینز» ایفاگر نقش مکداف خواهد بود. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که چه کسی نقش جادوگران معروف را بازی خواهد کرد. این پروژه به تهیه‌کنندگی «اسکات رودین» و استودیوی A24 تولید می‌شود.

کوئن این فیلم را با فیلمنامه‌ای که خود به نگارش درآورده می‌سازد و برای اولین بار اثر سینمایی بلندی بدون برادرش ایتان کارگردانی می‌کند. این نهمین فیلم کوئن به همراه همسرش مک‌دورمند است.

«مکبث» در مورد یک لرد اسکاتلندی است که توسط سه جادوگر مجاب می‌شود سرنوشت او را شاه اسکاتلند خواهد کرد. او به کمک همسر جاه‌طلبش برای تصاحب تاج‌وتخت نقشه می‌کشد. در آخرین اقتباس سینمایی از اثر کلاسیک شکسپیر «مایکل فاسبندر» و «ماریون کوتیار» نقش‌آفرینی کردند. آن فیلم به کارگردانی «جاستین کورزل» در سال ۲۰۱۵ اکران شد و در سراسر دنیا ۱۶.۳ میلیون دلار فروخت. این فیلم در کن هم روی پرده رفت و از منتقدین امتیاز ۸۰ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید