news-background
news-background

Love, Death & Robots سریال انیمیشنی با همکاری «دیوید فینچر» و «تیم میلر»

«دیوید فینچر» به همراه «تیم میلر»، کارگردان فیلم «ددپول» قرار است در ساخت یک مجموعه تلویزیونی آنتولوژی-انیمیشن با یکدیگر همکاری کنند. مجموعه تلویزیونی «عشق، مرگ و ربات» (Love, Death & Robots) که از شبکه نت‎فلیکس عرضه خواهد شد از ۱۸ انیمیشن کوتاه تشکیل شده که چندین ژانر متفاوت ازجمله ژانر علمی-تخیلی، فانتزی، ترسناک و کمدی را شامل می‎شود. داستان‎های این مجموعه تلویزیونی توسط هنرمندان عرصه انیمیشن از سراسر دنیا خلق خواهد شد.

نقطه قوت مجموعه تلویزیونی «عشق، مرگ و ربات»، این است که به‌طور خاص برای مخاطبان بزرگ‌سال طراحی‌شده و هر قسمت آن تنها 15 دقیقه است؛ همچنین قرار است طیف گسترده‌ای از تکنولوژی‌های انیمیشن از جمله تکنولوژی‌ دو بعدی سنتی و CGI سه‌بُعدی را شامل شود.

«فینچر» و «میلر» در کنار «جنیفر میلر» و «جاش دانن» از تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه خواهند بود. «میلر» در بیانیه‌ای گفت:

«عشق، مرگ و ربات»، پروژه رؤیایی من است، این پروژه عشق من به انیمیشن و داستان‌های شگفت‌انگیز را با یکدیگر ترکیب می‌کند. داستان‎های تخیلی در کمیک‌ها، مجلات و کتاب‌ها مدت‌ها برایم الهام‌بخش بود، اما این داستان‎ها همیشه تحت تأثیر نردها و گیک‎ها است که من هم جزئی از آن‎ها بودم. من خیلی هیجان‌زده‌ام که درنهایت، چشم‌اندازهای هنری به میزان کافی برای ساخت انیمیشن بزرگ‌سالان تغییر کرده، تا این انیمیشن‎ها به بخش بزرگ‌تری از ساختار فرهنگی تبدیل شوند.»

تصاویر منتشر شده از این پروژه:

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ دی ۱۳۹۷ ۲۱:۰۶

چقدر تصاویر برای تماشای این پویانمایی اشتهاآورند : )

نمایش اسپویل
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۳۱

?????

نمایش اسپویل