news-background
news-background

بازیگران Lord of the Rings فاش کردند: «پیتر جکسون» از طرف استودیو تحت فشار قرار داشته تا یکی از هابیت‌ها را در پایان داستان بکشد

«دامینیک موناگان» و «بیلی بوید» پادکست جدیدی ساخته‌اند.

 

«دامینیک موناگان» و «بیلی بوید» بازیگران «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) در مصاحبه با «آی‌جی‌ان» فاش کرده‌اند که استودیوی نیولاین «پیتر جکسون» کارگردان سه‌گانه را تحت فشار قرار داده تا یکی از چهار هابیت را در پایان داستان بکشد. موناگان و بوید در این چندگانه نقش هابیت‌ها «مریادوک «مری» براندیباک» و «پرگرین «پیپین» توک» را بازی کردند در حالی که «شان آستین» و «الایژا وود» در نقش «سم‌وایز گمجی» و «فرودو بگینز» ظاهر شدند. همه این چهار هابیت در پایان سه‌گانه جکسون زنده ماندند.

در گزارش «آی‌جی‌ان» آمده است که بوید و موناگان فاش می‌کنند که «پیتر جکسون» در مقطعی از سوی مدیران استودیو تحت فشار قرار گرفته‌اند تا یکی از چهار هابیت را از بین ببرند، هرچند آن‌ها حتی در کتاب‌های تالکین هم زنده می‌مانند. با این حال جکسون زیر بار نمی‌رود و خواسته تهیه‌کنندگان را اجابت نمی‌کند. موناگان می‌گوید در صورتی که جکسون تسلیم می‌شد احتمالاً مری کشته می‌شد.

موناگان می‌گوید: «خوب شد که این اتفاق روی نداد، چون ممکن بود من کشته شوم. قطعاً من کشته می‌شدم. امکان نداشت که آن‌ها فرودو و سم را بکشند، و تنها گزینه‌های باقی مانده مری و پیپین می‌بود. آن‌ها پیپین را نمی‌کشتند چون او رابطه مستحکمی با گندالف دارد. قطعاً من کشته می‌شدم. فکر می‌کنم پیت به درستی گفت: «ما از یک اثر مکتوب به‌شدت تحسین‌شده اقتباس می‌کنیم، و باید به متن وفادار بمانیم.»»

موناگان و بوید ماه گذشته در مصاحبه با «استیون کولبر» فاش کردند که سه‌گانه «پیتر جکسون» تا مرز نمایش صحنه‌های برهنگی و جنسی پیش رفته است. بوید می‌گوید: «موضوع این است. در فیلم‌ها تقریباً صحنه‌های جنسی وجود داشت.» او توضیح می‌دهد که «فیلیپا بونز» نویسنده و تهیه‌کننده فیلم صحنه‌ای برای شخصیت آن‌ها نوشته بوده است. او می‌گوید وقتی شخصیت‌های مری و پیپین از تری‌برد روی زمین سقوط می‌کنند برهنه می‌شوند و بعد مری به پیپین رو می‌کند و می‌گوید: «سرد است، نه؟» پیپین جواب می‌دهد: «بغلم کن، مری.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید