news-background
news-background

«تام هیدلستون»: بازی در نقش «لوکی رئیس جمهور» سورئال بود

[اسپویلر از قسمت پنجم سریال «لوکی»]

هواداران مارول به محض پدیدار شدن نسخه‌های مختلف «لوکی» (Loki) می‌دانستند که هر یک از تریلرهای سریال ممکن است گمراه‌کننده باشد. در اپیزود پنجم سریال که چهارشنبه هفته گذشته پخش شد، «تام هیدلستون» در ظاهر «رئیس جمهور لوکی» دیده شد که واریانت دیگری از «لوکی» در «نیستی» (The Void) بود. هیدلستون در مصاحبه با مارول.کام از بازی در این صحنه گفته است.

هیدلستون می‌گوید: «خیلی سورئال بود. رئیس جمهور لوکی تقریباً بدترین عضو آن گروه شرور است. قطعاً این‌گونه احساس می‌شد؛ کمترین گونه آسب‌پذیر، مستبدترین و به‌شکلی وحشتناک جاه‌طلب‌ترین شخصیتی است که ظاهراً نه همدردی می‌فهمد نه به کسی اهمیت می‌دهد... بازی در نقش هر دوی آن‌ها در این صحنه کمی دیوانه‌وار بود، اما به‌شکلی لذت‌بخش. و نیز مفرح، چون موضوع گرایش به سمت لوکی به عنوان یک شخصیت شرور محض بود، یا ظرفیتش به عنوان یک شرور محض.»

این بازیگر بریتانیایی از لحظه‌ای نیز می‌گوید که توسط انواع دیگر لوکی از جمه «لوکی کلاسیک»، «لوکی کودک»، «لوکی لاف‌زن» و حتی «لوکی تمساح» احاطه شده بود: «در آن لحظه، شخصیتی که کمترین شباهت را به لوکی دارد منم. مثل حضور در یک جشن سورئالیستی بود. نبوغ‌آمیز بود. بسیار لذت بردم. و شخصیت من لوکی، در مخمصه قرار گرفته و یک ماهی بیرون از آب است. صحنه لذت‌بخشی برای بازی بود.»

در این اپیزود دست «رئیس جمهور لوکی» توسط «لوکی تمساح» خورده شد. انتظار می‌رود گونه‌های مختلف لوکی برای قسمت پایانی بازگردند. شایعه تولید فصل دوم این سریال از حالا به گوش می‌رسد اما دیزنی و مارول هنوز ساخته شدن قسمت‌های جدید را تأیید نکرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید