news-background
news-background

Lionheart اولین فیلم نیجریه‌ای که توسط نتفلیکس پخش خواهد شد

نتفلیکس تمام حقوق بین المللی فیلم درام و خانوادگی نیجریه‌ای «Lionheart» را با بازی «جنویو ناجی» خریداری کرده. این فیلم اولین فیلم نیجریه‎ای است که توسط سرویس استریم پخش می‌شود.

اداره یک شرکت می‎تواند چالش برانگیز باشد، به ویژه اگر شما یک زن در صنعتی مردانه باشید. شخصیت «آدائیز» با بازی «جنویو ناجی» که به دنبال اثبات ارزش‎های خود است، وقتی پدرش، «ارنست اُبییگو» به دلیل مشکلاتی مربوط به سلامتی مجبور می‎شود تا از سمت ریاست خود برکنار شود، به چالش کشیده می‎شود. اما به طرز عجیبی پدرش پسر خام و عصبی خود را به جای دختر جوانش برای ریاست شرکت انتخاب می‎کند.

عواقب ناشی از آن هنگامی خود را نشان می‎دهد که کسب و کار خانوادگی در معرض تضعیف مالی قرار می‎گیرد. «آدائیز» و برادرش «گادزویل» هر کدام سعی می کنند که این شرکت را به روش‎های دیوانه‎وار خود نجات دهند و اغلب نتایجی خنده دار به بار می‎آورند.

این فیلم اولین تجربه کارگردانی «جنویو ناجی» است. در این فیلم بازیگرانی از جمله «اِنکم آواه»، «پیت ادوچی» و «اونیکا اُنوِنو» حضور خواهند داشت. نویسندگان فیلم نیز عبارتند از «جنویو ناجی»، «چینی اونوُگبِنو»، «ایشایو باکو»، «امیل گاروبا» و «سی.جی. اوباسی». این فیلم توسط کمپانی «The Entertainment Network» قرار است برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در 8 سپتامبر اکران شود.  نتفلیکس اولین پوستر این فیلم را منتشر کرده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید