news-background
news-background

Killers Of The Flower Moon‌: ششمین فیلم «مارتین اسکورسیزی» و «لئوناردو دی‌کاپریو»

«مارتین اسکورسیزی» و «لئوناردو دی‌کاپریو» رسماً در فیلم تاریخی و رازآلود «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) همکاری می‌کنند. خبر پیوستن این دو پیش‌تر اعلام شده بود اما ورایتی به تازگی تأیید کرده است که اسکورسیزی در مقام کارگردان در این پروژه مشارکت می‌کند. فیلمبرداری این فیم از تابستان ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و فیلمنامه آن را «اریک راث» برنده اسکار برای فیلم «فارست گامپ» می‌نگارد.

«قاتلین ماه گل» براساس کتابی پرفروش به همین نام نوشته «دیوید گرن» اقتباس می‌شود. داستان فیلم در دهه ۱۹۲۰ اوکلاهوما می‌گذرد و قتل‌های قبیله سرخ‌پوست «اوسیج» را روایت می‌کند. در آن سال‌ها افراد قبیله پس از پیدا شدن نفت در سرزمینشان یکی پس از دیگری به قتل رسیدند. این قتل‌ها توجه FBI‌ که در آن ایام به تازگی تأسیس شده بود را به خود جلب می‌کند.

اسکورسیزی می‌گوید: «وقتی کتاب دیوید گرن را خواندم، بلافاصله توانستم، مردم، محیط و اکشن را تصور کنم و مطمئن بودم که باید آن را به فیلم تبدیل کنم. از اینکه برای به تصویر کشیدن این قصه آمریکایی تکان‌دهنده بار دیگر با لئو دی‌کاپریو و اریک راث همکاری می‌کنیم بسیار هیجانزده‌ام.»

دی‌کاپریو در حال حاضر سرگرم بازی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو است و اسکورسیزی مراحل پس از تولید فیلم گانگستری «ایرلندی» (The Irishman) را پشت سر می‌گذارد. راث نیز در نگارش فیلمنامه فیلم موزیکال «ستاره‌ای متولد می‌شود» گاگا و «بردلی کوپر» نقش داشته و فیلمنامه بازسازی «دیون» (Dune) به کارگردانی «دنیس ویلنو» را هم خواهد نوشت.

«قاتلین ماه گل» پس از «هوانورد»، «دار و دسته نیویورکی»، «جزیره شاتر»، «رفتگان»، و «گرگ وال استریت»، ششمین فیلم مشترک اسکورسیزی و دی‌کاپریو خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ آبان ۱۳۹۷ ۰۲:۱۳

ژاااااااننن?

نمایش اسپویل