news-background
news-background

درخواست «ویویکا فاکس» از تارانتینو: «زندیا» را برای Kill Bill 3 انتخاب کن

مصاف «زندیا» در مقابل «اوما تورمن» در «بیل را بکش ۳» دیدنی خواهد بود.

هواداران از «کوئنتین تارانتینو» می‌خواهند قسمت سوم «بیل را بکش» (دانلود فیلم Kill Bill با لینک مستقیم) را به عنوان دهمین و آخرین فیلم بلند خود بسازد. اما «ویویکا ای. فاکس» بازیگر و مجری آمریکایی که در قسمت اول فیلم نقش «ورنیتا گرین» را بازی کرده، ایده‌ای برای این پروژه‌ی احتمالی دارد: انتخاب «زندیا». تارانتینو مدت‌ها قبل گفته بود که در صورت ساختن «بیل را بکش ۳» داستانی در مورد دوران بزرگسالی دختر «ورنیتا گرین» روایت خواهد کرد که قصد دارد از «عروس» با بازی «اوما تورمن» به خاطر کشتن مادرش انتقام بگیرد، اما این پروژه هرگز توسعه پیدا نکرد. فاکس این هفته در مصاحبه با NME گفته است که اگر «امبروزیا کلی» نخواهد برای نقش دختر ورنیتا بازگردد، آنگاه تارانتینو باید ستاره‌ی سریال «سرخوشی» (دانلود سریال Euphoria با لینک مستقیم) را انتخاب کند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

فاکس می‌گوید:‌ «تاکنون اطلاعاتی رسمی در مورد [«بیل را بکش ۳»] نشنیده‌ام. احساس می‌کنم و امیدوارم که تارانتینو منتظر مانده تا بازیگری که نقش دختر من را در فیلم بازی می‌کند کمی رشد کند. اما در یکی از مصاحبه‌ها از من پرسیدند:‌ «تمایل داری چه بازیگر جوانی نقش دختر شما را بازی کند؟» و من جواب دادم: «امبروزیا!» اما منظور آن‌ها بازیگری باتجربه‌ بود. بنابراین گفتم: «زندیا!»»

فاکس ادامه می‌دهد: «چقدر جذاب است. در آن صورت پروژه چراغ سبز خواهد گرفت. زیرا او و اوما تورمن هر دو بسیار بلند قد هستند، بنابراین بسیار هیجان‌انگیز خواهد شد، من عاشق او هستم. امیدوارم که بتوانیم جار بزنیم: «تارانتینو، زندیا را انتخاب کن!» و توجه او را جلب کنیم تا زودتر فیلم را بسازد. فوق‌العاده نمی‌شود؟»

تارانتینو ژوئیه سال گذشته احتمال تولید «بیل را بکش ۳» را تقویت کرد وقتی که گفت هنوز با تورمن در مورد این پروژه حرف می‌زند. او افزوده بود: «اگر قرار باشد پروژه‌ای از دل دیگر فیلم‌هایم بیرون آید، «بیل را بکش ۳» خواهد بود.»

او دسامبر گذشته در یک مصاحبه‌ی رادیویی با «اندی کوئن» دوباره از احتمال ساخته شدن این فیلم گفت: «شب گذشته با «اوما تورمن» شام خوردم. در یک رستوران ژاپنی بسیار زیبا بودیم. در مورد اینکه با [بیل را بکش ۳] چه باید کرد ایده‌هایی دارم. تمام مسئله همین بود، غلبه بر کانسپت. اینکه از آن زمان تاکنون برای «عروس» چه اتفاقاتی روی داده؟ و اینکه من می‌خواهم چه کنم؟ «نمی‌خواستم فقط یک ماجراجویی پیش‌پاافتاده را بازگو کنم. [شخصیت] شایستگی بیشتری دارد. «عروس» دوران سختی را پشت سر گذاشته. اکنون ایده‌ای در ذهن دارم که می‌تواند جذاب باشد. هنوز نمی‌خواهم برای مدتی انجامش دهم. دست کم تا سه سال آینده نمی‌سازمش. اما قطعاً در میان انتخاب‌هایم وجود دارد.»»

«آماندلا استنبرگ» بازیگر و خواننده‌ی ۲۱ ساله فیلم‌های «هانگر گیمز» (دانلود فیلم The Hunger Games با لینک مستقیم) نیز برای بازی در نقش دختر «ورنیتا گرین» ابراز تمایل کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ تیر ۱۳۹۹ ۰۱:۳۱

خیلی دوس دارم بیل را بکش 3 ساخته بشه و اتفاقا زندیا هم انتخاب خیلی خوبی برای این نقش هست اما خیلی حیف میشه که تارانتینو یعد از پروژه‌ی بعدیش دیگه فیلم نسازه بدون شک یکی از 5 کارگردان برتر زنده‌ی دنیا تارانتینو هست و امیدوارم فقط از روی جوگیری گفته بشه دهمین فیلم آخرین فیلم من هست و تا زمانی که قادره مارو از لذت اثارش محروم نکنه

نمایش اسپویل