news-background
news-background

فیلمبرداری فیلم اکشن Kandahar با بازی جرارد باتلر و نوید نگهبان در عربستان سعودی آغاز شد

فیلمبرداری فیلم اکشن «قندهار» (Kandahar) با بازی «جرارد باتلر» در عربستان سعودی آغاز شد. «قندهار» اولین فیلم پرخرج آمریکایی است که در این کشور و در منطقه العلا مدینه در شمال غربی عربستان به تولید می‌رسد. باتلر در این فیلم بار دیگر با «ریک رومن وو» همکاری می‌کند که «گرین‌لند» (Greenland) و «آنجل سقوط کرده است» (Angel Has Fallen) را در کارنامه دارد.

باتلر در «قندهار» نقش یک مأمور مخفی سازمان سیا به نام «تام هریس» را بازی می‌کند که در افغانستان گرفتار شده و باید به همراه مترجم افغانش راهی برای خروج از خاک دشمن پیدا کند، در حالی که نیروهای ویژه دست از تعقیب آن‌ها برنمی‌دارند. «میچل لافورتون» نویسنده فیلمنامه بر اساس تجارب شخصی خود به عنوان یک مأمور اطلاعاتی در زمان درز اسناد اسنودن خواهد بود.

«نوید نگهبان» بازیگر سریال‌های «میهن» (Homeland) و «۲۴» و «علی فضل» بازیگر هندی فیلم «مرگ روی نیل» (Death on the Nile) در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد. «قندهار» اولین فیلم هالیوودی منطقه العلا است و بخش‌هایی از آن در جده ضبط خواهد شد. «کمیسیون فیلم عربستان» و استودیوهای ام‌بی‌سی سرمایه‌گذاران این پروژه است.

عربستان سعودی در سال‌های اخیر از فیلمبرداری پروژه‌های بین‌المللی استقبال بی‌سابقه‌ای کرده است. فیلم ترسناک «چلو» (Cello) با بازی «جرمی آیرونز» و «جنگجوی کویر» (Desert Warrior) با بازی «آنتونی مکی» دیگر فیلم‌هایی‌اند که به‌تازگی در عربستان تولید شده و یا در حال تولیدند.

«ریک رومن وو» اخیراً فیلم «قهرمانان ملی» (National Champions) با بازی «استیون جیمز»، «جی.کی سیمونز»، «تیم بلیک نلسون» و «تیموتی اولیفانت» را برای استودیوی اس‌تی‌اکس کارگردانی کرده است.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم اکشن و استند آپ کمدی با زیرنویس فارسی

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۳۲

از لیست بازیگراش معلومه چه فیلم فوق العاده ای از کار میاد! اون ایرانیه هم حتما نقش یه تروریست رو بازی می کنه. به قول سینا ولی الله یکی از افتخارات ایرانیها تو هالیوود :| خدا میدونه چقدر ازش بدم میاد

نمایش اسپویل
۱۱ آذر ۱۴۰۰ ۲۲:۳۳

نذر کرده هر چی نقش تروریسته بازی کنه

نمایش اسپویل
۱۱ آذر ۱۴۰۰ ۲۱:۵۳

حتما باز این آقای نوید نگهبان یه تروریسته??? کاش به ایرانی ها نقش های بهتری داده میشد،یا شاید بهتره بگم کاش این نقش ها رو قبول نمیکردن

نمایش اسپویل