news-background
news-background

Jurassic World: Dominion به سال ۲۰۲۲ موکول شد

جز «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) که شایعه‌ی انتشار مستقیم آن در پلتفرم‌های دیجیتال به گوش می‌رسد و «روح» (Soul) دیزنی، در سال ۲۰۲۰ فیلم بزرگ دیگری روی پرده نخواهد رفت. اما کووید-۱۹ همچنان قربانی می‌گیرد اکران بعضی از فیلم‌های سال ۲۰۲۱ به زمانی حتی دورتر موکول می‌شود. یونیورسال پیکچرز سه‌شنبه ۶ اکتبر اعلام کرد که فیلم «دنیای ژوراسیک: سلطنت» (دانلود فیلم Jurassic World: Dominion با لینک مستقیم) را از تابستان سال ۲۰۲۱ به تابستان ۲۰۲۲ می‌برد. این فیلم به کارگردانی «کالین ترورو» ۱۰ ژوئن آن سال اکران خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«سلطنت» در تابستان سال ۲۰۲۱ نیز رقبای زیادی نداشت و یک هفته پیش از آن باید قسمت جدید «احضار روح» (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) وارنر و یک هفته پس از آن «در ارتفاعات» (In the Heights) اکران می‌شد. اما یونیورسال اخیراً «سریع و خشن ۹» (F9) را به ۲۸ می ۲۰۲۱ موکول کرده، بنابراین به نظر می‌رسد که استودیو تمایل داشته که دو فیلم بزرگش را همزمان بازاریابی نکند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

فیلمبرداری «دنیای ژوراسیک: سلطنت» اواسط ماه مارس گذشته با پاندمی ویروس کرونا متوقف شد و چند ماه بعد یکی از اولین بلاک‌باسترهای هالیوود بود که تولید آن از سر گرفته شد. استودیو برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی محل فیلمبرداری نزدیک به ۵ میلیون دلار هزینه کرد. تولید این فیلم هنوز به پایان نرسیده، و هنوز سه هفته‌ی دیگر زمان نیاز دارد.

قسمت‌های قبلی برند «ژوراسیک» در مجموع ۵ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند یکی از پرفروش‌ترین چندگانه‌های یونیورسال به شمار می‌روند. «سلطنت» ششمین قسمت چندگانه است و «کریس پرت» و «برایس دالاس هاوارد» در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. در این فیلم بعضی از شخصیت‌های سه‌گانه‌ی ابتدایی از جمله «لورا درن»، «سم نیل» و «جف گلدبلوم» نیز بازخواهند گشت.

«دنیای ژوراسیک: سلطنت» در ژوئن ۲۰۲۲ باید با «شزم! ۲» (Shazam! 2) برادران وارنر و فیلمی بدون عنوان از استودیوی قرن بیستم رقابت کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید