news-background
news-background

پیشنهاد ۵۰ میلیون دلاری به «واکین فینیکس» برای قسمت دوم و سوم Joker

«واکین فینیکس» ستاره‌ی «جوکر» (دانلود فیلم Joker 2019 با لینک مستقیم) برای بازی در قسمت دوم و سوم فیلم پیشنهاد ۵۰ میلیون دلاری دریافت کرده است. «میرور» به نقل از منابعش ادعا می‌کند: «واکین ابتدا احساس می‌کرد که «جوکر» یک فیلم جداگانه است. اما حالا نظرش را تغییر داده و می‌گوید تمایل دارد دوباره این نقش را بازی کند. مذاکرات همچنان در حال انجامند اما فیلمنامه‌ها نوشته شده‌اند و واکین به شدت به آن‌ها علاقه نشان داده است.» اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ژانویه گذشته «تاد فیلیپس» کارگردان «جوکر» شایعه‌ی «جوکر ۲» که از پاییز سال ۲۰۱۹ شنیده می‌شد را رد کرد. او گفت تمایلی برای تولید دنباله با فینیکس ندارد مگر اینکه انگیزه‌ی درست ایجاد شود. فیلیپس گفته بود:‌ «وقتی یک فیلم با بودجه‌ی ۶۰ میلیون دلاری ساخته شود و ۱ میلیارد دلار فروش کند، البته این بحث‌ها به وجود می‌آید. اما من و واکین در موردش تصمیم نگرفته‌ایم. مخالفتی در این باره نداریم. منظورم این است که راستش را بخواهید مشتاقم با او در هر پروژه‌ای همکاری کنم. بنابراین کسی چه می‌داند؟ اما باید از لحاظ مضمون لزومی برای ساخت آن وجود داشته باشد مثل این فیلم که در مورد رنج‌های دوران کودکی و بی‌مهری کشیدن و هم‌درد نداشتن بود. تمامی این مسائل بودند که سبب شدند فیلم برای ما جذاب باشد، بنابراین باید چیزی در اختیار داشته باشیم که از نظر مضمون به همان اندازه ساختنش ضروری باشد.»

«میرور» گزارش می‌دهد که برادران وارنر قصد دارد پیشنهاداتی ارائه کند که حتی «واکین فینیکس» نتواند آن‌ها را رد کند: «آن‌ها در نظر دارند طی چهار سال آینده دو دنباله بسازند، با قراردادی طولانی میان واکین و «تاد فیلیپس» کارگردان «جوکر» و «بردلی کوپر» تهیه‌کننده‌ی فیلم. مهم این است که واکین پیشنهاد را بپذیرد و بالاترین دستمزد دوران بازیگری‌اش را دریافت کند.»

ادامه‌ی داستان چگونگی تبدیل شدن «آرتور فلک» به نماد هرج‌ومرج در شهر گاتهام با جنبش «جان سیاه‌پوستان ارزش دارد» ناگهان ضروری به نظر رسیده و در دنیای واقعی مصداق پیدا کرده است. «جوکر ۲» در واقع می‌تواند داستان را از لحظات پایانی قسمت اول وقتی شهر گاتهام به آتش کشیده شده بود و معترضین خیابان‌ها را اشغال کرده بودند ادامه دهد.

رویکرد احتمالی دیگر این است که دنباله‌های بعدی به صورت آنتولوژی روایت و پیشینه‌ی شخصیت «جوکر» از آغاز به شکل دیگری بازگو شود و فینیکس تنها نقطه‌ی اشتراک فیلم‌ها باشد. در هر صورت، یک میلیاردی شدن «جوکر» رکوردی نیست که باعث شود وارنرها به راحتی از تولید دنباله دست بکشند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ۲۱:۱۴

هرچی بشه مسلما مثل فیلم اصلی جوکر که آمد ، یه حباب خواهد بود . فیلم جوکر هیچ داستان خوبی نداشت و فقط بازی خوآکین فیلم رو نجات داد . حالا خواکین هر کاری هم بکنه مسلما بازی اش تازگی خودش رو از دست داده و فقط تکرار خودش میشه . کدوم دنباله رو هالیوود تو این چند سال موفق ساخته ؟ یا اسپین آف ؟

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ۱۷:۱۹

یس پلیز

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ۱۶:۵۴

خب شیر دوشی شروع شد

نمایش اسپویل