news-background
news-background

عبور Joker از فروش ۹۰۰ میلیون دلاری، تمجید جسیکا چستین از بازی «واکین فینیکس»

«جوکر» (Joker) استودیوی برادران وارنر به کارگردانی «تاد فیلیپس» این هفته از فروش جهانی ۹۰۰ میلیون دلاری عبور کرد و به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با درجه‌ی سنی بزرگسال، از رکورد ۷۸۳ میلیون دلاری «ددپول» فاصله گرفت. هالیوود ریپورتر گزارش می‌دهد که «جوکر» تا روز جمعه در بازارهای داخلی ۲۸۹.۵ میلیون دلار فروخته است. در مقطع فعلی پیش‌بینی می‌شود که این فیلم در پایان اکران ۹۵۰ میلیون دلار کسب کرده باشد.

«جوکر» اکنون با گذشتن از رکورد ۸۹۵ میلیون دلاری «مرد عنکبوتی ۳» به سیزدهمین فیلم ابرقهرمانی پرفروش تاریخ تبدیل شده است. علاوه بر این، فیلم جدید «واکین فینیکس»، در میان پرفروش‌ترین فیلم‌های دی‌سی تنها سه فیلم «آکوامن» (۱.۱۴ میلیارد دلار)، «شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزد» (۱.۰۸ میلیارد دلار)، و «شوالیه‌ی تاریکی» (۱ میلیارد دلار) را بالاتر از خود می‌بیند.

«جسیکا چستین» یکی از پرشمار بازیگرانی است که از نمایش فراموش‌نشدنی فینیکس در نقش «آرتور فلک» ستایش کرده است. پس از اینکه «وینسنت دن افریو» بازیگر فیلم «غلاف تمام فلزی» به کارگردانی «استلی کوبریک» در صفحه‌ی توئیتر خود بازی فینیکس را شایسته‌ی اسکار دانست، چستین در واکنش به اظهارات او نوشت: «موافقم. یکی از عالی‌ترین لحظات بازیگری بود که تاکنون دیده‌ام. در سالن نمایش دهانم باز مانده بود. مرا به شدت تحت تأثیر قرار داد.»

پس از اکران «جوکر» در ونیز و کسب شیر طلایی جشنواره، منتقدین فینیکس را یکی از مدعیان اصلی اسکار دانستند. فینیکس تاکنون سه بار برای «سر به راه باش» (Walk the Line)، «مرشد» (The Master) و «گلادیاتور» نامزد اسکار شده است. او امسال رقبایی چون «آدام درایور» را در مقابل دارد که بازی او در «داستان ازدواج» به کارگردانی «نوآح بامبک» تحسین منتقدین را در پی داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۲۳

فقط می تونم بگم آفرین به این بازیگر با استعداد که نقش " جوکر " رو دوباره احیا کرده ، این شخصیت شرور که در پس وجود ناخودآگاه ما ، خیلی از انعکاس های خودمون رو می بینیم ...

نمایش اسپویل