news-background
news-background

Joker با عبور از رکورد Deadpool پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با رده سنی بزرگسال شد؛ واکنش «رایان رینولدز»

فیلم «جوکر» (Joker) استودیوی برادران وارنر با فروش جهانی ۷۸۸.۱ میلیون دلاری از رکورد ۷۸۳ میلیون دلاری «ددپول» (Deadpool) استودیوی فاکس گذر کرد و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با رده‌ی سنی بزرگسال شناخته شد. فروش جهانی «جوکر» تا پایان روز یکشنبه به ۸۲۵ میلیون دلار خواهد رسید. پیش‌بینی می‌شود این فیلم از بازارهای جهانی دست کم ۹۰۰ میلیون دلار کسب کند.

«جوکر» در سومین هفته‌ی اکران ۱۰۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و به رکورد ۷۳۷.۵ میلیون دلاری رسید. فیلم «ددپول ۲» در بازارهای جهانی ۷۸۵ میلیون دلار فروخته بود اما ۴۷ میلیون دلار آن از اکران نسخه‌ی PG-13 کسب شده بود. «جوکر» به این ترتیب بالاتر از «ددپول»، «آن» با ۷۰۰.۳ میلیون دلار، و «ماتریکس بارگذاری مجدد» با ۷۴۲ میلیون دلار قرار گرفته است.

«رایان رینولدز» ستاره‌ی فیلم «ددپول» با الفاظ رکیک موفقیت «جوکر» را تبریک گفت. او از پوستر «جوکر» استفاده کرد تا ضمن فهرست کردن شخصیت‌های اصلی فیلم‌های پرفروش با رده‌ی بزرگسال از «ددپول» گرفته تا «تد»، «ماتریکس»، و «مصائب مسیح»، خطاب به شخصیت فیلم «جوکر» بگوید «ای حرامزاده».

در روزهای گذشته گزارش شده بود که «جوکر» پس از عرضه تمامی بازارها به سودی نزدیک به «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» مارول می‌رسد. این فیلم در ابتدای راه رکورد پرفروش‌ترین فیلم ماه اکتبر را که در اختیار «ونوم» سونی بود شکست، و در تقابل با «زامبی‌لند ۲» و «مالفیسنت ۲» به جذب مخاطبین بزرگسال ادامه داد. این فیلم تاکنون ۲۵۰ میلیون دلار در بازارهای آمریکای شمالی فروخته و تا همین جا پرفروش‌ترین فیلم برادران وارنر در سال ۲۰۱۹ لقب گرفته است.

فیلم‌های بعدی دی‌سی شامل «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) در ۷ فوریه ۲۰۲۰ (جمعه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۸)، «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) در ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (یکشنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۹)، «بتمن» (The Batman) در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (جمعه، ۴ تیر ۱۴۰۰)، «جوخه‌ی انتحار» (The Suicide Squad) در ۶ آگست ۲۰۲۱ (جمعه، ۱۵ مرداد ۱۴۰۰)، و «آکوامن ۲» (Aquaman 2) در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (جمعه، ۲۵ آذر ۱۴۰۱) می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید