news-background
news-background

"Indiana Jones 5" برای سال 2019 تایید شد

شاید یکی از تاثیراتی که به وضوح در خرید "Lucasfilm" توسط کمپانی "Walt Disney" به چشم می اید،بازگشت فرانچایز ایندیانا جونز معروف در زیر پرچم دیزنی بود.پیش از این دیزنی و لوکاس فیلم به همکاری همه جانبه بر تخت پادشاهی جنگ ستارگان نشسته اند و اکنون مجدد قصد دارند فرانچایزی که قبلا اختصار ان در دست دیزنی نبود را زنده کنند.

شرکت دیزنی امروز اعلام کرد جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های Indiana Jones را سال 2019 اکران خواهد کرد.پنجمین قسمت از این سری محبوب قرار است با بازی هریسون فورد در نقش Indiana Jones و به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در تاریخ 19 جولای 2019 اکران شود. هواداران سری از شنیدن خبر بازگشت تهیه‌کنندگان فیلم، کتلین کندی و فرانک مارشال، نیز خوشحال خواهند شد.

آلن هورن، مدیر استودیوهای والت دیزنی، در بیانیه‌ای در این باره گفت: Indiana Jones یکی از بزرگترین قهرمانان تاریخ سینماست و بیصبرانه منتظریم تا او را در جولای 2019 دوباره بر روی پرده‌ها ببینیم. به ندرت پیش می‌آید که چنین ترکیبی از کارگردان، تهیه‌کنندگان، بازیگران و نقش‌ها را در کنار یکدیگر ببینیم. نمیتوانیم هیجان‌زده‌تر از این باشیم که هریسون و استیون را مجدداً در این ماجراجویی در کنار یکدیگر ببینیم. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

هنوز هیچ جزئیاتی از نام این قسمت، داستان و حتی زمان شروع فیلمبرداری اعلام نشده است. آخرین فیلم از این سری Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull بود که در سال 2008 اکران شده بود و علیرغم آنکه از دید بسیاری از هواداران بسیار ناامدکننده بود، موفق شد 786 میلیون دلار فروش داشته باشد. فروش کلی 4 قسمت نیز از مرز 2 میلیارد دلار گذشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید