news-background
news-background

Inception به مناسبت دهمین سالگرد اکران دوباره روی پرده می‌رود

استودیوی برادران وارنر جمعه شب ضمن اعلام تاریخ جدید اکران «عقیده» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) فاش کرد که در نظر دارد فیلم «تلقین» (دانلود فیلم Inception با لینک مستقیم) «کریستفر نولان» را به مناسبت دهمین سالگرد اکران دوباره عرضه کند. اثر پیچیده‌ی نولان ۱۶ ژوئیه سال ۲۰۱۰ اکران شده بود و از جمعه ۱۷ ژوئیه به سالن‌های سینما بازمی‌گردد. اما سینماروها تنها با ۱۴۸ دقیقه فیلم قبلی مواجه نخواهند شد.

«بیزینس وایر» گزارش می‌دهد که نمایش مجدد «تلقین» به مناسبت دهمین سالگرد اکران تنها شامل فیلمی که در سال ۲۰۱۰ روی پرده رفت نمی‌شود و مخاطبین تصاویری دیده‌نشده از فیلم «عقیده» را شاهد خواهند بود. علاوه بر این، تصاویری جدید از فیلم‌های بعدی استودیوی برادران وارنر به نمایش درخواهد آمد. این عناوین جدید معرفی نشده‌اند اما انتظار می‌رود که این پروژه‌ها فیلم‌هایی نظیر «جوخه‌ی انتحار» (دانلود فیلم The Suicide Squad با لنیک مستقیم) به کارگردانی «جیمز گان» و «بتمن» (دانلود فیلم The Batman با لینک مستقیم) به کارگردانی «مت ریوز» باشند.

در تاریخ اکران مجدد «تلقین» پیش‌تر قرار بود فیلم «عقیده» روی پرده برود. اما وارنرها روز جمعه اعلام کردند که این فیلم با دو هفته تأخیر و در ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۹) عرضه خواهد شد. این تغییر موجب جابه‌جایی بلاک‌باسترهای زیادی از جمله «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (دانلود فیلم Wonder Woman 1984 با لینک مستقیم) شد.

«تلقین» که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۷ درصد دریافت کرده، در سال ۲۰۱۰ با بودجه‌ی ۱۶۰ میلیون دلاری ساخته شد و در نهایت به فروش ۸۲۹ میلیون دلاری دست پیدا کرد. این فیلم در هشت شاخه نامزد اسکار شد و جوایز بهترین فیلمبرداری، بهترین تدوین صدا، بهترین میکس صدا و بهترین جلوه‌های ویژه را به خانه برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید