news-background
news-background

شبکه Hulu اسپین‌آف How I Met Your Father را با بازی «هیلاری داف» می‌سازد

شبکه Hulu سفارش ساخت سریال «آشنایی با پدر» (How I Met Your Father) که اسپین‌آفی برای «آشنایی با مادر» (How I Met Your Mother) است را صادر کرد.

این سریال مستقیماً سفارش یک فصل را دریافت کرده و قرار است «هیلاری داف» نقش اصلی آن را بازی کند. «آیزک آپتیکر» و «الیزابت برگر» نویسندگان این مجموعه جدید خواهند بود.

«آشنایی با پدر» برای تولید شدن مسیر درازی را پشت سر گذاشته است. در سال ۲۰۱۴ گزارش شده بود که «کرگ توماس» و «کارتر بیز» و «امیلی اسپایوی» فیلمنامه‌ی اپیزود آزمایشی سریال را برای شبکه‌ی CBS به نگارش درآورده‌اند و «گرتا گرویگ» و «درو تارور» در آن ایقای نقش خواهند کرد، اما آن پروژه هیچ‌گاه سفارش ساخت دریافت نکرد.

دو و نیم سال بعد، آپتیکر و برگر برداشت تازه‌ای خلق کردند اما پس از آنکه این دو سرپرست نویسندگان «ما همینیم» (This Is Us) شبکه NBC شدند، دیگر در دسترس نبودند. استودیوی قرن بیستم در سال ۲۰۱۸ کوشیده بود با همکاری «الیسون بنت» این اسپین‌آف را پیش ببرد اما موفق نشده بود.

شبکه Hulu سفارش ساخت یک فصل ۱۰ اپیزودی را صادر کرده است. داف در این سریال نقش «سوفی» را بازی خواهد کرد که برای پسرش داستان آشنایی با پدر را بازگو می‌کند، همان‌گونه که «جاش ردنر» و «تد ماسبی» در سریال اصلی کردند. داستان در سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد جایی که سوفی و گروهی از دوستان صمیمی‌اش می‌خواهند جایگاه خود در دنیا را کشف کنند و بدانند در عصر اپلیکیشن‌ها عاشق شوند.

داف به همراه «کارتر بیز» و «کرگ توماس» پدید‌آورندگان «آشنایی با مادر» از جمله تهیه‌کنندگان اسپین‌آف خواهد بود. او می‌گوید: «من در دوران بازیگری فرصت بازی در نقش‌های فوق‌العاده‌ای را داشته‌ام و مشتاقم که نقش سوفی را بازی کنم. به عنوان یکی از هواداران «آشنایی با مادر»، افتخار می‌کنم و حتی کمی مضطربم که کارتر و کرگ برای این دنباله به من اعتماد کرده‌اند. آیزک و الیزابت نابغه‌اند و من برای همکاری در کنارش بسیار مشتاق.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۳۲

یه کار اشتباه مطمئنم خوب از آب در نمیاد

نمایش اسپویل