news-background
news-background

مدیر HBO Max: کات «زک اسنایدر» برای Justice League بیش از ۳۰ میلیون دلار هزینه دارد؛ رونمایی از شخصیت Darkseid

شبکه‌ی HBO Max امروز ۲۷ می راه‌اندازی شد، اما کات «زک اسنایدر» برای فیلم «لیگ عدالت» تا سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد.

شبکه‌ی HBO Max ساعاتی پیش به صورت رسمی راه‌اندازی شد اما این سرویس استریمینگ جدید مهم‌ترین عنوان سینمایی خود را تا سال ۲۰۲۱ عرضه نمی‌کند. کات «زک اسنایدر» برای فیلم «لیگ عدالت» (دانلود فیلم Justice League با لینک مستقیم) که «کات اسنایدر» نامیده می‌شود هفته‌ی گذشته سرانجام تأیید شد و برادران وارنر وعده داد که آن را در سال آینده میلادی به سرویس استریمینگ جدید وارنرمیدیا بیاورد. پس از جدایی اسنایدر از «لیگ عدالت» در مرحله‌ی پس از تولید، وارنرها «جاس ویدن» را برای به پایان رساندن فیلم و نظارت بر صحنه‌هایی که دوباره فیلمبردار می‌شد انتخاب کردند. ویدن لحن فیلم اسنایدر را به شدت تغییر داد، اما اسنایدر با چراغ سبز استودیو این امکان را خواهد داشت که کات خودش از «لیگ عدالت» را منتشر کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«باب گرین‌بلات» مدیر وارنرمیدیا و HBO Max تأیید می‌کند که چیزی به نام کات اسنایدر وجود خارجی ندارد و کارگردان در طول ماه‌های آینده باید آن را بسازد. «هالیوود ریپورتر» پیش‌تر گزارش داده بود که تولید این کات ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت، اما گرین‌بلات می‌گوید استودیو خوش‌شانس خواهد بود اگر این کات با ۳۰ میلیون دلار به پایان برسد. به عبارت دیگر کات اسنایدر بسیار بیشتر از ۳۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت. نسخه‌ی اکران شده‌ی «لیگ عدالت» با بودجه‌ی ۳۰۰ میلیون دلاری تولید، بازاریابی و پخش شد.

گرین‌بلات می‌گوید: «به این راحتی نیست که به سراغ یک قفسه برویم و ببینیم که «کات اسنایدر» در آن‌جا وجود دارد. وجود ندارد. زک در واقع قرار است آن را بسازد، پیچیده‌ است و شامل نما‌های جدید با جلوه‌های ویژه‌ی بصری می‌شود. در آن فیلم به صورت بنیادین تجدید نظر خواهد شد و بسیار پیچیده و پرخرج خواهد بود. فقط می‌توانم بگویم که ای کاش تنها ۳۰ میلیون دلار هزینه داشت و تمام می‌شد. کاری بسیار عظیم و پیچیده است.»

«زک اسنایدر» با عوامل «لیگ عدالت» همکاری می‌کند تا نسخه‌ی خودش از فیلم را خلق کند، در حالی که در بعضی از گزارش‌ها آمده است «بن افلک»، «جیسون موموآ» و سایر بازیگران برای ضبط دیالوگ‌های جدید بازخواهند گشت. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

گرین‌بلات هفته‌ی گذشته همزمان با تأیید «کات اسنایدر» گفته بود: «از ۱۴ ماه قبل وقتی به این سمت نائل شدم، شعار #کات‌اسنایدر‌رامنتشر‌کنید بحث روزانه‌ی دفاتر ما بوده است. هواداران درخواست کردند و ما هیجان‌زده‌ایم که سرانجام به درخواست‌شان پاسخ می‌دهیم. در نهایت، این هوادارانند که اهمیت دارند و ما خوشحالیم که می‌توانیم نسخه‌ی زک برای این فیلم را در سال ۲۰۲۱ عرضه کنیم. این اتفاق هرگز روی نمی‌داد اگر تلاش‌های بی‌وقفه‌ی اعضای شبکه و استودیو برادران وارنر نبود.»

«زک اسنایدر» ساعاتی پیش اولین تصویر رسمی از «دارک‌سید» شخصیت ابر-شرور دنیای دی‌سی را به اشتراک گذاشت. «ری پورتر» در فیلم «لیگ عدالت» نقش این شخصیت را بازی کرده بود.    

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ خرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۲۱

من که بی صبرانه منتظرم دارک ساید و ببینم چطور از اب در میاد به خاطر شخصیت تانس که دار ساید بهش شبیه هستش حذفش کرده بودن امیدوارم زمانش زیاد باشه

نمایش اسپویل
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۲۶

دوست عزیز جالبه که بدونید شخصیت تانوس برگرفته از دارک ساید هست و صد البته دارک ساید خیلی قوی تر از تانوس هست البته قدرت هایی تانوس با دستکش بینهایت میتونه اندازه دارک ساید باشه و بدون دستکش خیر قبل از این بگم این مقایسه از روی قدرت های شخصیت هاست

نمایش اسپویل