news-background
news-background

شبکه‌ HBO Max در آستانه امضای قرارداد با بازیگران Friends برای تولید ویژه‌برنامه

چند ماه پس از راه‌اندازی شبکه‌ی HBO Max، انتظار می‌رود بازیگران سریال کمدی «دوستان» (دانلود سریال Friends با لینک مستقیم) برای یک ویژه‌برنامه‌ی بدون فیلمنامه با یکدیگر دیدار کنند. این اقدام به جذب مخاطب در شبکه‌ای که سریال «دوستان» را به صورت انحصاری در اختیار دارد کمک می‌کند.

پس از مذاکرات طولانی، شنیده می‌شود که «جنیفر انیستون»، «کورتنی کاکس»، «لیزا کودرو»، «دیوید شویمر»، «مت له‌بلانک» و «متیو پری» سرانجام با برادران وارنر به توافق رسیده‌اند و قرار است یک ویژه‌برنامه‌ی یک ساعته را بسازند. منابع نزدیک به شبکه مدعی شده‌اند که هر یک از شش ستاره‌ی سریال ۳ تا ۴ میلیون دلار دریافت خواهد کرد.

گفته‌ می‌شود مبلغ کلی دستمزد بازیگران نزدیک به ۲۰ میلیون دلار است و با رقمی که نت‌فلیکس برای استخدام کمدین‌های شناخته شده از جمله «دیو شپل»، «کریس راک» و «ایمی شومر» پرداخت کرده برابری می‌کند.

برای دسترسی به تازه‌ترین اخبار سینمای جهان با ۳۰نما همراه باشید.

پس از فراز و نشیب‌های بسیار میان نمایندگان بازیگران، استودیوی برادران وارنر و شبکه‌ی HBO Max، مذاکرات در پایان سال ۲۰۱۹ بی‌نتیجه ماند و طرفین بر روی مبلغ قرارداد توافق نکردند. در طول چند هفته‌ی گذشته، «کوین رایلی» یکی از سران شبکه در این خصوص محتاطانه سخن گفت. او اواسط ژانویه در کنفرانس مطبوعاتی «انجمن منتقدین تلویزیونی» گفت: «همگی به تولید ویژه‌برنامه علاقه‌مندند، اما از این علاقه برای جلب نظر بازیگران نتواسته‌ایم استفاده کنیم.»

مذاکرات از آن پس ادامه پیدا کرد و دو طرف سرانجام به توافق رسیدند. «متیو پری» اواسط هفته‌ی گذشته با ارسال یک توئیت عجیب موجب شده بود هواداران در مورد اعلام قریب‌الوقوع تولید این ویژه‌برنامه گمانه‌زنی کنند. با پیوستن پری به اینستاگرام و خوشامدگویی «لیزا کودرو» به او امید هواداران رنگ باخت، اما اکنون به نظر می‌رسد که پری با این توئیت قصد وعده دادن ویژه‌برنامه را داشته است.

عکس سلفی انیستون که اکتبر گذشته به اینستاگرام پیوست بود، به همراه کاکس، کودرو، له‌بلانک، پری و شویمر رکورد گینس سریع‌ترین دستیابی به ۱ میلیون دنبال‌کننده را شکست. در حین برگزاری کنفرانس مطبوعاتی بیست و پنجمین سالگرد پخش سریال در سپتامبر سال گذشته نیز، نویسندگان تأکید کرده بودند که سریال هرگز ریبوت نمی‌شود و امکان تولید اپیزود ویژه‌ای براساس فیلمنامه وجود ندارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید