news-background
news-background

HBO سریال‌های The Sopranos و Veep و بسیاری دیگر را رایگان پخش می‌کند

شبکه‌ی HBO در اقدامی بی‌سابقه بعضی از عناوینش را به صورت رایگان در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد تا در روزهای شیوع ویروس کووید-۱۹ به آن‌ها کمکی کرده باشد. این شبکه‌ی کابلی نزدیک به ۵۰۰ ساعت محتوا را به صورت رایگان و بدون تبلیغات به مدت محدود در سرویس‌های HBO Go و HBO Now قرار می‌دهد تا مخاطبین بدون نیاز به خرید اشتراک از روز جمعه ۳ آوریل به آن دسترسی داشته باشند.

فهرست این عناوین شامل تمامی اپیزودهای سریال‌های «سوپرانوها» (دانلود سریال The Sopranos با لینک مستقیم)، «ویپ» (دانلود سریال Veep با لینک مستقیم)، «وراثت» (Succession)، «شش فوت زیرزمین» (Six Feet Under)، «شنود» (The Wire)، «بری» (Barry)، «دره سیلیکن» (Silicon Valley)، «فوتبالیست‌ها» (Ballers) و «خون حقیقی» (True Blood) می‌شود.

علاوه بر این سریال‌ها، ۲۰ فیلم استودیوی برادران وارنر شامل «کارآگاه پیکاچو» (Pokémon Detective Pikachu)، «فیلم لگو ۲: قسمت دوم» (The Lego Movie 2: The Second Part)، «عشق، احمقانه، دیوانه‌وار» (Crazy, Stupid, Love)، و ۱۰ فیلم و سریال مستند از جمله «مک‌میلیونز» (McMillion$) و «اتهام علیه عدنان سید» (The Case Against Adnan Syed) رایگان خواهد بود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید. جالب اینکه سریال‌های به‌شدت پربیننده‌ی «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) و «وست‌ورلد» (Westworld)، «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) و «چرنوبیل» (Chernobyl) در این فهرست غایب‌اند. وارنرمیدیا اعلام کرده است که تمامی این عناوین در هفته‌های گذشته با افزایش بیننده مواجه شده‌اند و نسبت به ۱۴ تا ۲۴ مارس تا ۴۰ درصد رشد کرده‌اند.

وارنرمیدیا قرار است در ماه می سرویس استریمینگ جدید HBO Max را برای رقابت با نت‌فلیکس و آمازون راه‌اندازی کند. در این سرویس تمامی عناوین HBO به علاوه‌ی بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های اریجینال برادران وارنر از جمله «دوستان» (Friends) قرار خواهند گرفت و مخاطبین برای دسترسی به آن‌ها باید ۱۴.۹۹ دلار پرداخت کنند. عناوین رایگان شبکه از طریق اپلیکیشن‌های HBO Now و HBO Go و یا وب‌سایت‌های این سرویس‌ها در دسترس خواهند بود اما تنها برای مخاطبین آمریکایی.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید