news-background
news-background

کمپانی Hasbro تولید اکشن فیگور شخصیت «جینا کارانو» در سریال Mandalorian را متوقف می‌کند؛ نزدیک به ۴۰ هزار هوادار خواستار بازگشت کارانو شدند

دیزنی و لوکاس‌فیلم هفته‌ی گذشته کارانو را به دلیل ارسال پست‌های بحث‌برانگیز در شبکه‌های اجتماعی از سریال «مندلوری» اخراج کرد.

 

اخراج «جینا کارانو» از سریال «مندلوری» (The Mandalorian) توسط دیزنی و لوکاس‌فیلم سبب شده که کمپانی «هزبرو» اعلام کند تولید اکشن فیگورهای شخصیت این بازیگر را متوقف خواهد کرد. کارانو در ماه‌های اخیر از پلتفرم‌هایش در شبکه‌های اجتماعی برای ارسال اظهار نظرات جنجالی از جمله تمسخر هویت افراد تراجنسیتی، زیر سؤال بردن پوشیدن ماسک و تقلب در انتخابات ریاست جمهوری استفاده کرده بود. او هفته‌ی گذشته در اینستاگرام برخورد دولت و ملت آمریکا با جمهوری‌خواهان را به رفتار آلمان نازی با یهودیان تشبیه کرد.

در بیانیه‌ی هزبرو آمده است: «اگشن فیگور «استار وارز بلک کارا دیون» در سال ۲۰۲۰ عرضه شد و به فاصله‌ی کوتاهی پس از تحویل موجودی آن به اتمام رسید. هزبرو قصد داشت تولید این اکشن فیگور و پیش‌فروش آن را دوباره آغاز کند. اما به دنبال وقایع اخیر، هزبرو اجازه تولید بیشتر آن را به دست نیاورد.»

لوکاس‌فیلم هفته‌ی گذشته در واکنش به پست‌های جنجالی کارانو گفته بود: «جینا کارانو در حال حاضر توسط لوکاس‌فیلم استخدام نشده و برنامه‌ای برای او در آینده وجود ندارد. با این حال، رفتار او در شبکه‌های اجتماعی و بدنام کردن افراد را براساس هویت‌های مذهبی و فرهنگی غیرقابل‌قبول و ناپسند است.»

کارانو پس از اخراج پا پس نکشید و اعلام کرد که با همکاری «دیلی وایر» فیلم جدیدی می‌سازد: «دیلی وایر به تحقق یکی از رؤیاهایم کمک می‌کند و فیلم من را توسعه و به تولید می‌رساند. درخواستی داشتم و دعاهایم اجابت شد. می‌خواهم پیام امید مستقیمی ارسال کنم به همه‌ی افرادی که با ترس از تحریم شدن توسط جماعت تمامیت‌خواه زندگی می‌کنند. شروع کرده‌ام به استفاده از جایگاهم که حالا آزادتر از همیشه شده و امیدوارم که الهام‌بخش سایرین باشد که همین کار را انجام دهند. آن‌ها نمی‌توانند ما را تحریم کنند اگر به آن‌ها اجازه ندهیم.»

هزاران هوادار کارانو با به راه انداختن کمپینی مجازی خواستار بازگشت او به «مندلوری» و دنیای «جنگ ستارگان» شده‌اند. این پتیشن که مدیران دیزنی را خطاب قرار داده، تا این لحظه توسط نزدیک به ۴۰ هزار هوادار امضاء شده است. پیش‌تر گزارش شده بود که دیزنی+ قصد تولید سریال اختصاصی برای شخصیت «کارا دیون» را داشته است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰

کلا سلبریتیا معلومه تعادل ندارن یه جا حرفشون درسته یه جا غلط کسی که پوشیدن ماسک رو زیر سوال میبره معلومه چیه یه مشت بی سواد که اکثرا هیچ کدوم سابقه دانشگاه رفتن و تحصیلات اکادمیک رو ندارن و فقط از معده حرف میزنن

نمایش اسپویل
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ۰۰:۲۱

مهم نیست 40 هزار هوادار خواستار بازگشت جینا کارانو هستند بلکه مهم اینه مافیا و چپ های دموکرات هالیوود رو اداره میکنن?

نمایش اسپویل