news-background
news-background

Hannibal: «برایان فولر» از تمایلات جنسی «هانیبال لکتر» و فصل چهارم سریال می‌گوید

در جلسه‌ی گردهمایی عوامل «هانیبال» به میزبانی «نردیست»، فولر از آینده‌ی سریال گفت.

 

فصل چهارم سریال «هانیبال» (دانلود سریال Hannibal با لینک مستقیم) ممکن است از آنچه مخاطبین فکر می‌کنند به آن‌ها نزدیک‌تر باشد. شنبه‌شب ۱۱ ژوئن عوامل و بازیگران سریال از جمله «برایان فولر» خالق سریال، و ستارگان آن «مدس میکلسن»، «هیو دنسی»، «جیلین اندرسون»، «کارولاین داورناس» و دیگران، در یک جلسه‌ی گردهمایی مجازی به میزبانی «نردیست» حاضر شدند و از مسیری که این مجموعه‌ی تلویزیونی محبوب می‌تواند طی کند گفتند. هرچند هیچ‌کس ساخته شدن فصل چهارم را تأیید نمی‌کند اما فولر ایده‌های جذاب زیادی مطرح می‌کند. نزدیک به پنج سال از پخش اپیزود پایانی فصل سوم می‌گذرد و با منتشر شدن سه فصل ابتدایی از نت‌فلیکس، گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال ساخته شدن اپیزودهای جدید توسط این سرویس استریمینگ افزایش پیدا کرده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

یکی از ابهاماتی در سه فصل اول «هانیبال» پاسخ داده نشد، تنش‌های جنسی میان شخصیت «دکتر هانیبال لکتر» با بازی میکلسن و «ویل گراهام» با بازی «هیو دنسی» بود. فولر می‌گوید فصل جدید ممکن است این پویایی را حتی بیشتر بکاود، و اگرچه می‌گوید ویل قطعاً دگرجنس‌گراست، اما «هانیبال لکتر» را شخصیتی همه‌جنس‌گرا معرفی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فولر می‌گوید: «از اولین جلسه‌ی ملاقات‌مان با مدس، او شخصیت را فوراً برای من بازتعریف کرد چرا که او شیطان است. به نظر من شیطان همه‌جنس‌گراست. من فکر می‌کنم «ویل گراهام» شخصیتی دگرجنس‌گرا باشد، اما گرایش جنسی سیال است، و به نظر من باید بنشینیم و بحث کنیم و... دقیق‌ترین تجلی رابطه‌ی آن‌ها را پیدا کنیم.»

فولر می‌گوید یکی از صحنه‌های کلیدی که مسیر آینده‌ی سریال را تعیین می‌کند در اپیزود ماقبل پایانی فصل آخر وجود دارد، جایی که ویل از دکتر «بدلیا دو موریر» با بازی اندرسون می‌پرسد: «هانیبال عاشق من شده؟»

فولر در ادامه می‌گوید: «لحظه‌ای که آن صحنه را می‌نوشتم، آگاه بودم که جامعه‌ی هواداران خواهان رابطه‌ای جنسی میان شخصیت‌هاست و من بسیار از این مسئله لذت بردم و سرگرم شدم. اما علاوه بر این باید سعی می‌کردم به اثر «توماس هریس» [نویسنده‌ی کتاب] و شخصیت‌ها و اعلامیه‌ی میکلسن در مورد هانیبال به عنوان شیطان وفادار بمانم. این چیزی بود که توجه مرا جلب کرد و ما را به خط سیر مشخصی برد. ما فقط باید برای این خط سیر دقیق‌ترین راه را پیدا کنیم. به خاطر ذات آنچه که ممکن است در فصل چهارم در رابطه با نفوذ هانیبال بر روی ذهن ویل روی دهد، من فکر نمی‌کنم که هانیبال بخواهد با ویل رابطه‌ی جنسی برقرار کند اگر ویل از لحاظ ذهنی ثبات نداشته باشد، و ویل در فصل چهارم از لحاظ ذهنی ثبات نخواهد داشت.»

فولر در پایان می‌گوید نسبت به ساخته شدن فصل چهارم «بسیار امیدوار» است:‌ «مسئله‌ی فوق‌العاده در مورد به اشتراک گذاشتن ایده‌های فصل جدید با عوامل این است که اگر پنج سال طول بکشد، اگر همه علاقه‌مند به بازگشت باشند، به این معناست که آن‌ها پنج سال در حال فرار بوده‌اند، و ما داستان را از آنجا پی می‌گیریم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۶:۲۰

داستان تپه نریده باز تکرار شد پسر اون سریاله که چند سال پیش به خوبی تموم شد بیار بیرون پروژه بعدی اونه میخوایم برینیم تو اون یعنی فقط همین مونده که بریکینگ بد بسازم باز جسی پینکمن والتر وایت گاس فرینگ گروپ بزنن باهم دیگه تکمیله

نمایش اسپویل
۲۲ تیر ۱۳۹۹ ۲۰:۳۳

Lmao

نمایش اسپویل
۲۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۱۸

خب بنظر میرسه فصل جدید قراره یه ر.دمونی حسابی باشه به کل این سریال فوق العاده

نمایش اسپویل
۲۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۴

... چون گفته رابطه جنسی نخواهند داشت، یا چون گفته این تنش موجود بوده، که خیلی به وضوح بوده؟

نمایش اسپویل