news-background
news-background

Game of Thrones و آهنگ تریلری که سال ها از آن محافظت شد

اگر جزو هواداران سریال Game of Thrones باشید به احتمال تریلر فصل هفتم را که در قالب یک پروموی کوتاه منتشر شد را دیده اید. این تریلر که با نام The Long Walk منتشر شده از آهنگی ریمکس شده به نام Sit Down بهره می برد که گروه بریتانیایی James آن را ساخته است. یکی از افراد سازنده ی این قطعه یعنی  Tim Booth در مصاحبه با پایگاه خبری Billboard درمورد علت انتخاب این آهنگ در این تریلر توضیحاتی داده است. او گفت که سال هاست این آهنگ را در برابر تبلیغات و استعمال بیش از حد در تریلر ها محافظت کرده اند.

ما سال هاست که از آن ترانه محافظت کرده ایم ، چون می دانیم که برای بسیاری از مردم، یک آهنگ عزیز و مورد احترام است. به همین علت تنها اجازه دادیم که در آثار محدودی از این آهنگ استفاده شود. من به همراه دوستم Jim Glennie که او هم هنگام ساخت این قطعه در سال 1989 با من همکاری کرد تمام کتاب های منتشر شده ی جورج مارتین را خوانده ایم. من به همراه فرزندان و همسرم چندین بار سریال را از ابتدا تا جایی که پخش شده تماشا کرده ایم و عاشق آن هستیم. آهنگ ما در تریلر جدید این سریال مورد استفاده قرار گرفت و خیلی با چیزی که ما ساختیم تفاوت داشت. همه ی ارکان آن به دیوانه ترین شکل ممکن تغییر شکل داده بودند. آکورد ها و نت ها تغییر کرده بودند و طرز شگفت آوری جذاب بودند. پخش این تریلر باعث شد برای چند لحظه ی کوتاه هم که شده از یک Game of Thrones خالص لذت ببریم و ما با این مسئله مشکلی نداریم.

در ادامه خبرنگار بیلبورد با این شخص درمورد علت انتخاب این آهنگ از سوی HBO سوالاتی پرسید و او چنین پاسخ داد :

همان طور که در تریلر مشاهده می کنید متوجه می شوید که آهنگ چه عواملی را در سریال به هم متصل می کند. همه چیز در مرحله ی اول اشاره به سریر پادشاهی دارد و در مرحله ی بعد نگاه ها به سمت این است که چه کسی برروی آن تخت های پادشاهی خواهد نشست. آن ها از متن آهنگ ما استفاده کردند و عاشقانه دوستش داشتند.

هواداران سریال این روز ها دیوانه وار به دنبال کشف راز و رمز های تریلر جدید سریال هستند. انتظار برای تماشای فصل جدید بسیار دشوار است. باید به سازندگان سریال بابت ساخت چنین اثری که توانسته تا این حد مخاطبین را درگیر خود نماید تبریک گفت. نظر شما درمورد تریلر جدید فصل پیش روی سریال چیست؟ آیا از آهنگ آن لذت بردید؟

برای تماشا/دانلود این تریلر کلیک کنید.

     

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید