news-background
news-background

Game of Thrones: مدیر HBO شایعه‌ تولید دنباله برای شخصیت «آریا» را تکذیب کرد

شبکه‌ی HBO‌ در حال توسعه‌ی پیش‌درآمدهایی برای «بازی تاج‌وتخت» است، اما هیچ دنباله‌ی مستقیمی برای سریال ساخته نخواهد شد.

[حاوی اسپویلر از فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت»]

شبکه‌ی HBO ژوئن آینده آماده‌ی فیلمبرداری پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) با بازی «نایومی واتس» و نظارت «جین گلدمن» و «جورج آر.آر. مارتین»‌ می‌شود، اما شبکه بنا ندارد داستان قسمت پایانی «بازی تاج‌وتخت» را ادامه دهد. «کیسی بلویز» مدیر برنامه‌سازی شبکه تأیید کرده است که دنباله‌ای برای سریال از HBO پخش نخواهد شد، و این شامل سریال جداگانه برای شخصیت «آریا استارک» هم می‌شود که هواداران در شبکه‌های اجتماعی در مورد گمانه‌زنی می‌کردند.

بلویز در مورد دنباله‌ی شخصیت «آریا» می‌گوید: «درک می‌کنم که این بحث‌ها از چه چیزی نشأت می‌گیرند، کاملاً درک می‌کنم. اما از آنجا که باید محتاطانه عمل کنیم و غاز طلایی را به کشتن ندهیم، تمایل دارم سریال دن و دیوید در قالب هشت فصل باقی بماند و اثر هنری مستقلی باشد و سریال‌های دیگری از جمله سریالی برای «آریا» مستقیماً به آن مرتبط نشود. فکر می‌کنم بهتر باشد که پیش‌درآمدها را در دنیای گسترده‌ی جورج امتحان کنیم – احساس می‌کنم که کار درست این باشد، اینکه سریال [بازی تاج‌وتخت] را به حال خود رها کنیم.»

شخصیت «آریا» با بازی «میزی ویلیامز» ماجراجویی تازه‌ی خود را با رهسپار شدن به سمت غرب وستروس آغاز کرد و آخرین بار درحالی دیده شد که لبخندزنان روی یک قایق راهی سرزمین‌های ناشناخته بود. ذات مبهم روایت «آریا» هواداران را به این فکر انداخت که شاید در آینده ماجراجویی‌های او را به شکل یک دنباله ببینند، اما همان‌طور که بلویز تأیید می‌کند چنین گزینه‌ای روی میز نیست.

بلویز تأکید می‌کند که از اعتراضات هواداران نسبت به فصل هشتم سریال غافلگیر نشده و انتظار داشته اپیزودهای پایانی دسته‌ای از مخاطبین را ناراضی کند. او می‌گوید: «راستش را بخواهید، برای سریالی به این عظمت و گستردگی و با این همه هوادار پرشور، فکر نمی‌کنم راهی وجود داشت که همه راضی شوند. براساس واکنش‌های تند و تیز در فضای مجازی، به نظر من فکر می‌کنم دو دستگی وجود دارد و این هیچ اشکالی ندارد – بعضی افراد خوششان آمده و بعضی دیگر از آن بیزار شده‌اند. اما مهم این است که همه در شور و حرارت در موردش بحث می‌کنند.»

بلویز اضافه می‌کند که مداخله‌ای در داستان نداشته و سریال همانگونه که «دن وایس» و «دیوید بنیاف» می‌خواسته‌اند به پایان رسیده است. بلوزی می‌گوید: «بحث زیادی در این باره که سریال چگونه باید تمام شود وجود نداشت. این پایانی بود که آن‌ها در نظر داشتند.»

وی در پایان پایان سریال را «کاری شگرف» می‌خواند. اعتراضات هواداران به حدی رسید که برای بازسازی فصل هشتم و پایانی کمپینی ایجاد شد و بیش از ۱ میلیون هوادار آن را امضاء کردند. «سوفی ترنر» بازیگر نقش «سانسا استارک» این کمپین را «توهین‌آمیز» دانست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۳۷

برادر من دودستگی! ؟ بالا 95/' ناراحت و عصبانی،ناراضی اند... اوناییکه زبان انگلیسی شون خوبه برن به این گاو بکن لطفا.

نمایش اسپویل
۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۵۸

چرا مثل بچه ی آدم اعتراف نمی کنید که به خاطر ساخت سریال های جدید گند زدید داخل سریالی که همه بهش میگن بهترین سریال تاریخ . کدوم بخشی از هوادار ها راضی شدن اخه مرد ناحسابی اگه راضی بودن که 1 میلیون نفر امضا نمی کردن که دوباره فصل 8 ساخته بشه . دو سال ما رو منتظر گذاشتین که چیزی تحویل بدین که فقط قسمت 3 بدرد بخور بود . مردم به این اعتراض دارن که همه چیز سریع پیشرفت . چرا بازی تاج و تخت باید تموم می شد اما نه با 8 فصل که دو تای اخریش نصفه بود بلکه با 9 فصل با قسمت های کامل . تنها سوالی که برای ما باقی میمونه اینه که استاروارز یا هر سریال کوفتی دیگه ای ارزش داشت تا با این شاهکار چنین برخوردی بشه ؟ واقعا بی لیاقت بودید sham on you

نمایش اسپویل
۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۱۸

این meme های اینترنتی قدرتشون بیشتر ازین حرفاست. همه چی با meme ای که از آریا به تقلید از Dora the Explorer ساخته بودن شروع شد. https://knowyourmeme.com/memes/arya-the-explorer ----- البته بیس قضیه خیلی مسخره است. آریا نمیتونست از برن بپرسه غرب وستروس کجاست؟ البته برن خودش احوال دروگون رو میپرسید دیگه چه انتظاری دارم بخواد جواب سوال خواهرشو بده! شت...باروم نمیشه گات اینقدر مسخره شده!

نمایش اسپویل
۳ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۴۴

چیزای مسخره که زیاد داشت! مثلا اژدهاها اگه رو به روی تیر کایبرن‌‌ها پرواز می‌کردن و همینطور آتیش میزدن، خوب تیری که داشت میومد، بهشون نرسیده پودر میشد! یا مثلا مسخره‌تر اینکه اصن معلوم نیست کجا سانسا به تیریون گفت داستان تارگرین بودنِ جان رو! و اصلا چرا گفت!؟ و چرا هیشکی بهش هیچ واکنشی نشون نداد! یا چطوری یه کایبرن به تنهایی تونست پدر اژدهارو دربیاره اما تو نبرد کینگزلندینگ یهو همشونو با هم تونست بسوزونه و حتی یه آسیب کوچیک هم نبینه! چطوری آریا رسید و نایت‌کینگ رو کشت!؟ اون همه پشتش بودن، چطوری کسی ندیدش! و اصلا چطوری پیداش شد! درسته که فیلم یه سری مسائل خارق‌العاده داره اما دیگه تخیلی نیست که ? و خیلی چیزای دیگه که به ذهنم الان نیومد یا کامل توضیح ندادم اونقدر که هنوز عصبانیم و دیدم و حالم گرفته شده! اصلا این سریال، با فصل هشتمش، نابود شد!

نمایش اسپویل
۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۰۸

" بعضی افراد خوششان آمده و بعضی دیگر از آن بیزار شده‌اند. اما مهم این است که همه در شور و حرارت در موردش بحث می‌کنند " خیلی ریز داره میگه نظر مخاطب به شخممونه :))

نمایش اسپویل
۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۲۳

اگه اینطور میشد یه فاجعه دیگه خلق میشد چون هیچ منبع داستانی براش وجود نداره بهترین کار اینه که به تاریخ تارگرین بپردازن به خصوص اگان فاتح که خیلی دوست دارم یکی از اسپین اف ها درمودش باشه

نمایش اسپویل
۲ خرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۲۷

اگان فاتح نمیدونم میسازن یا نه ولی یکی از اسپین اف ها مربوط به تاریخ تارگرین هاست

نمایش اسپویل
۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۴۱

با گند و گوهی ک دوفصل آخر زدن بنظرم اینکه حداقل با اسپین آف هاش درستش کنن کاری منطقیه ولی مث اینکه با این حرفا نباید از اسپین آف ها انتظار چندانی داشته باشیم بنظرم ی سری با اسم Arya : West Westros میتونست از نارضایتی هوادارا کم کنه ولی اینا قراره برا دل خودشون سریال تولید کنن مث اینکه حالا ما بریم 8هزار تا 12 هزار قبل ببینیم نایت کینگ یا نایتس کینگ چجوری بوجود اومده و کی بوده ک تو فصل آخر گند زدن ب شخصیتش(حداقل با اون لبخندی ک ب دنی زد و ریده شد تو ابهتش) ک چی بشه؟؟؟ *** اسمی غیر از لانگ نایت بیرون ندادن و امید نداشته باش سریالی بسازن با محوریت شخصیت اگان فاتح چون بنظر دیگه HBO توان ساخت سریال بزرگ نداره

نمایش اسپویل