news-background
news-background

همکاری مجدد «رایان رینولدز» و «ساموئل جکسون» در سریال کوتاه Futha Mucka

در نگاه اول راه‌اندازی یک سرویس استریمینگ جدید ساده به نظر می‌رسد. معمولاً مجموعه‌ای از عناوین شناخته‌شده را به همراه چند سریال یا فیلم اریجینال که با همکاری بازیگران طراز اول ساخته شده ترکیب می‌کنند و در اختیار مشترکین قرار می‌دهند. شبکه‌ی کوئیبی (Quibi) که مجموعه‌ی‌ فیلمی برای عرضه نداشت، کوشید با همکاری بازیگران و فیلمسازان بااستعداد محتوایی کوتاه برای مخاطبینی گسترده ارائه دهد. تاکنون این پلتفرم موفقیت قابل ملاحظه‌ای نداشته اما همچنان در تلاش است که با ساخت عناوین جدید از رقابت عقب نماند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

چهارشنبه ۲۲ ژوئن ورایتی گزارش داد که «فادا ماکا» (Futha Mucka) تازه‌ترین پروژه‌ی کوئیبی است. این سریال انیمیشن با همکاری «رایان رینولدز» و «ساموئل جکسون» به تولید خواهد رسید. هرچند این دو نام کافی است تا مخاطبین انتظار سریالی عجیب را داشته باشند اما به نظر می‌رسد که خلاصه‌ی داستان مضحک‌تر و احمقانه‌تر از تصور هر هواداری است: «ساموئل ال. جکسون و رایان رینولدز عاشق یکدیگرند. به عبارت دقیق‌تر، رایان سم را دوست دارد. وقتی نظر سم را در مورد احساسی که نسبت به رایان دارد جویا شدیم او گفت: «بگویید برای ارائه‌ی توضیح در دسترس نبودم.» وقتی یک رویداد ناگوار باعث می‌شود که سم از رایان مراقبت کند، اوضاع عجیب می‌شود. رایان از گذراندن وقت خود با سم بسیار خوشحال است. اما سم برای ارائه‌ی توضیح در دسترس نیست.»

رینولدز و جکسون پیش‌تر در فیلم «بادیگارد آدمکش» (دانلود فیلم The Hitman's Bodyguard با لینک مستقیم) با یکدیگر همکاری کرده بودند. دنباله‌ی این فیلم نیز قرار است در سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

«فادا ماکا» با نویسندگی جیم و برایان کیهو ساخته خواهد شد. اطلاعات دقیقی از زمان انتشار این سریال منتشر نشده اما انتظار می‌رود که رینولدز در شبکه‌های اجتماعی شب و روز به بازاریابی آن بپردازد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید