news-background
news-background

پیش‌درآمد Mad Max: «کریس همسورث» و «آنیا تیلور-جوی» رسماً به Furiosa پیوستند

«جورج میلر» برای دنباله‌ی «فیوریوسا» با همسورث، تیلور-جوی و یحیی عبدالمتین دوم نیز به توافق رسیده است.

جستجو برای یافتن بازیگر نقش «فیوریوسا» پایان پذیرفت و «آنیا تیلور-جوی» به عنوان بازیگر پیش‌درآمدی به همین نام برای «مکس دیوانه: جاده خشم» (دانلود فیلم Mad Max: Fury Road با لینک مستقیم) معرفی شد. این بازیگر جانشین «شارلیز ترون» خواهد شد. میلر برای نویسندگی و کارگردانی «فیوریوسا» بازخواهد گشت و «کریس همسورث» ستاره‌ی فیلم‌های «ثور» (Thor) و «یحیی عبدالمتین دوم» بازیگر «واچمن» (Watchmen) را برای نقش‌های نامعلومی با خود همراه کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

میلر پیش‌تر فاش کرده بود از تکنولوژی کاهش سنی که «مارتین اسکورسیزی» در «ایرلندی» (The Irishman) به کار برد تکیه نخواهد کرد تا ترون را برای نسخه‌ی جوان‌تر «فیوریوسا» بازگرداند. این فیلمساز می‌گوید این تکنولوژی هنوز کامل نیست و به همین علت تیلور-جوی را جایگزین ترون کرده. میلر بهار گذشته با تیلور-جوی ملاقات کرد. «جودی کومر» ستاره‌ی «کشتن ایو» (Killing Eve) دیگر گزینه میلر برای این نقش بود.

ترون در ماه ژوئیه در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود:‌ «هضم این مسئله دشوار بود. ببینید، من کاملاً برای جورج احترام قائلم، حتی شاید پس از تولید فیلم بیشتر از قبل. او استاد فیلمسازی است، و من برای او آرزوی بهترین‌ها را دارم.» و اضافه کرده بود: «بله، کمی غم‌انگیز است، بدون تردید. عاشق آن شخصیت بودم، و خوشحالم که سهم کوچکی در خلق آن داشتم. شخصیتی خواهد بود که تا ابد به آن می‌اندیشم و با علاقه در موردش تأمل می‌کنم. بدیهی است که دوست دارم داستانش ادامه پیدا کند و اگر [میلر] احساس می‌کند که باید به این شکل ادامه‌اش دهد به او اعتماد می‌کنم.»

«آنیا تیلور-جوی» با فیلم «ساحره» (دانلود فیلم The Witch با لینک مستقیم) نامی برای خود دست و پا کرد. او به زودی در سریال تریلر «گامبی ملکه» (The Queen’s Gambit) نت‌فلیکس دیده خواهد شد و در «شمالی» (The Northman) با «رابرت اگرز» همکاری می‌کند. همسورث از سوی دیگر همچنان به بازی در نقش «خدای آذرخش» در «دنیای سینمایی مارول» ادامه می‌دهد. او اخیراً در «آزادسازی» (Extraction) نت‌فلیکس بازی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۸:۳۵

با توجه به ویژگی های جسمانی و ظاهری شخصیت "جو جاویدان" در فیلم "Mad Max: Fury Road" می شود حدس زد کریس همسورث قرار است نسخۀ جوان تر این شخصیت را بازی کند.

نمایش اسپویل