news-background
news-background

مسابقه Floor is Lava در نت‌فلیکس پربیننده‌تر از فیلم Da 5 Bloods «اسپایک لی» شد

وقتی از فیلمسازان انتقاد می‌کنند که عناوین سینمایی و تلویزیونی خودشان را در شبکه‌های استریمینگ عرضه نکنند، دلیلی که می‌آورند این است که این پروژه‌ها در میان سیل برنامه‌های اریجینال دیگر غرق خواهد شد. پرسش این است که اساساً چرا فیلمی مانند «۵ قطره خون» (دانلود فیلم Da 5 Bloods با لینک مستقیم) را باید در نت‌فلیکس عرضه کرد، وقتی که قرار است مخاطبین مسابقه‌ای چون «زمین مذاب» (دانلود سریال Floor is Lava با لینک مستقیم) را ترجیح دهند؟

نت‌فلیکس به تازگی در اقدامی نادر آمار بینندگان بعضی عناوین اخیرش را منتشر کرده است. بر این اساس، فیلم «۵ قطره خون» به کارگردانی «اسپایک لی» که یکی از مدعیان کسب افتخار در فصل اهدای جوایز است، توان رقابت با دیگر عناوین اریجینال شبکه را نداشته. هرچند ده‌ها میلیون مشترک دست کم دو دقیقه از فیلم لی را دیده‌اند، اما آمار بینندگان این فیلم در قیاس با دیگر پروژه‌های نت‌فلیکس ناامیدکننده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

روز گذشته نت‌فلیکس فهرست ۱۰ فیلم پربیننده‌ی اریجینال خود را منتشر کرد. فیلم «آزادسازی» (دانلود فیلم Extraction با لینک مستقیم) با ۹۹ میلیون بیننده در رتبه‌ی اول ایستاد. هرچند بر اساس نحوه‌ی محاسبه‌ی بینندگان، این رقم تا حدی غیرواقعی است، اما همین آمار وقتی با ۲۹ میلیون بیننده فیلم «۵ قطره خون» مقایسه شود، دوست‌داران سینما را قدری ناامید می‌کند، با این وجود، لی ممکن است از این دستاورد رضایت داشته باشد.

از سوی دیگر سریال اریجینال «نیروی فضایی» (دانلود سریال Space Force با لینک مستقیم) نت‌فلیکس با بازی «استیو کارل» و «لیسا کودرو» ۴۰ میلیون بیننده را جذب کرده، و مسابقه‌ی «زمین مذاب» موفق به ثبت ۳۷ میلیون بیننده شده است. اما شاید بهت‌آورتر از همه آمار ۵۱ میلیونی ریلیتی شوی «بیش از حد داغ» (دانلود سریال Too Hot to Handle با لینک مستقیم) باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۹:۵۵

خلایق هر چه لایق!

نمایش اسپویل