news-background
news-background

همکاری مجدد «جیسون استاتهام» و «گای ریچی» در فیلم جاسوسی Five Eyes

«جیسون استاتهام» و «گای ریچی» بار دیگر در فیلم تریلر جاسوسی «پنج چشم» (Five Eyes) برای استودیوی میرامکس همکاری می‌کنند. استاتهام نقش مأموری را بازی می‌کند که توسط یک سرویس مخفی به نام «پنج چشم» استخدام شده تا از فروش یک اسلحه‌ی مرگبار جدید که نظم دنیا را تهدید می‌کند جلوگیری کند. او به همراه یک مأمور سیا متخصص در زمینه‌ی سلاح‌های پیشرفته، عازم مأموریتی به سراسر دنیا می‌شوند تا مانع از یک دلال اسلحه میلیاردر شوند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ریچی و استاتهام در فیلم «کامیون حمل پول» (دانلود فیلم Cash Truck با لینک مستقیم) که سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد، و اکشن‌های بریتانیایی «قفل، انبار و دو بشکه باروت» (دانلود فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels با لینک مستقیم)، و «قاپ‌زنی» (دانلود فیلم Snatch با لینک مستقیم) همکاری کرده‌اند. ریچی کارگردان و تهیه‌کننده‌ی «پنج چشم» خواهد بود و نگارش فیلمنامه به «ایوان اتکینسون» و «مارن دیویس» سپرده خواهد شد.

این پروژه‌ی جدید توسط استودیوی اس‌تی‌اکس در ایالات متحده، بریتانیا و ایرلند پخش خواهد شد و در جشنواره‌ی فیلم تورنتو به خریداران خارجی عرضه می‌شود. اس‌تی‌اکس فیلم «جنتلمن‌ها» (دانلود فیلم The Gentlemen با لینک مستقیم) ریچی را اخیراً توزیع کرده و به فروش ۱۱۵ میلیون دلاری در سراسر دنیا دست یافته است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

استاتهام سال ۲۰۱۸ در فیلم پرفروش «مگ» (دانلود فیلم The Meg با لینک مستقیم) و سال گذشته در «هابز و شا» (دانلود فیلم Hobbs & Shaw با لینک مستقیم) که ۷۵۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، به سینما بازگشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید