news-background
news-background

«وین دیزل» دلیل عداوتش با «دووین جانسون» در حین تولید Fast and Furious را فاش کرد: «سخت‌گیری محبت‌آمیز»

 

دیزل می‌گوید: «برای گرفتن بازی در فیلم‌هایی که تولید می‌کنم هر کاری لازم باشد انجام می‌دهم.»

 

از عداوت «وین دیزل» و «دووین جانسون» در حین تولید فیلم‌های «سریع و خشن» (Fast and Furious) اسناد بسیاری منتشر شده از جمله اینکه «راک» در شبکه‌های اجتماعی همبازی‌اش را «ترسو» و «بزدل» خوانده است. دیزل حالا در آستانه اکران قسمت نهم این چندگانه (F9) مسؤلیت تنش به وجود آمده در محل فیلمبرداری را می‌پذیرد و در مصاحبه با «منز هلث» می‌گوید تلاش او برای گرفتن بازی از جانسون سبب ایجاد تنش شده است.

دیزل می‌گوید: «بازی در نقش شخصیت هابز دشوار بود. رویکرد من در آن زمان این بود که با عشق سخت بازی مورد نظرم را از او بگیرم. به عنوان تهیه‌کننده می‌گفتم: «بسیار خوب، ما «دووین جانسون» را انتخاب می‌کنیم که با کشتی کج مرتبط است، و این دنیای سینمایی و مخاطب را وادار می‌کنیم تصور کند این شخصیت را نمی‌شناسد.»»

دیزل به ظاهر فراموش کرده بود که اگرچه نام «راک» با کشتی کج گره خورده، اما وقتی در سال ۲۰۱۱ در فیلم «پنج سریع» (Fast Five) نقش «هابز» را بازی کرد، تازه‌کار نبود. «راک» در آن زمان فیلم‌های بسیاری چون «عقرب شاه» (The Scorpion King) و «پری دندان» (The Tooth Fairy) را در کارنامه داشت.

با این حال، دیزل همچنان سعی داشت بازی مورد نظرش را از «راک» بگیرد. دیزل می‌گوید:‌ «هابز با قدرت تمام شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این چیزی است که از نظر زیبایی‌شناسی به آن افتخار می‌کنم. کار زیادی طلبید. باید در آنجا حضور پیدا می‌کردم و گاهی، در آن زمان، از روی محبت به او سخت می‌گرفتم. نه مثل [فدریکو] فلینی، اما برای گرفتن بازی در فیلم‌هایی که تهیه‌کننده‌اش هستم هر کاری لازم باشد انجام می‌دهم.»

اینکه دیزل برای گرفتن بازی از «راک» چه کرده معلوم نیست، اما به روشنی چندان خوشایند جانسون نبوده است. او در قسمت ششم و هفتم چندگانه بازی کرد و سپس در اسپین‌آف «هابز و شا» (Hobbs & Shaw) در کنار «جیسون استاتهام» این نقش را تکرار کرد. دیزل تأیید کرده است که چندگانه را با قسمت یازدهم به پایان می‌رساند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ تیر ۱۴۰۰ ۲۲:۱۴

حالا کاشکی خودش بازیگر بهتری باشه از راک که میخواد بهش یادم بده. نه که راک هم شاهکار بازیگری باشه اما از این کچل خیلی بهتر بازی می‌کنه.

نمایش اسپویل