news-background
news-background

«سث مک‌مارلین» خالق Family Guy به حدی از مجری فاکس نیوز بیزار است که نمی‌خواهد سریالش از شبکه فاکس پخش شود

 

سریال انیمیشن «مرد خانواده» از سال ۱۹۹۹ در حال پخش از شبکه فاکس است.

 

«سث مک‌فارلین» سال گذشته با استودیوهای ان‌بی‌سی‌یونیورسال قراردادی گران‌قیمت به امضاء رساند تا نشانه‌های تمایل او به پایان همکاری با فاکس قرن بیستم نمایان شود. پربیننده‌ترین پروژه تلویزیونی مک‌فارلین برای فاکس انیمیشن کمدی «مرد خانواده» (Family Guy) است که به‌رغم امضای قرارداد جدید در این شبکه باقی خواهد ماند.

مک‌فارلین از مدت‌ها قبل به عقاید و اظهارات «تاکر کارلسون» مجری فاکس نیوز معترض است، به حدی که در سال ۲۰۱۸ گفت از اینکه با او در یک کمپانی مشغول کار است «شرمنده» است. خالق «مرد خانواده» بار دیگر تمایل خود را برای پخش این مجموعه از شبکه‌ای دیگر به جز فاکس آشکارا اعلام کرده است.

مک‌فارلین یکشنبه این هفته در صفحه توییتر خود نوشت: «گزارش جدید تاکر کارلسون یک بار دیگر باعث شد آرزو کنم که ای کاش «مرد خانواده» در شبکه‌ای دیگر پخش می‌شد. ببین، فاکس، هر دوی ما می‌دانیم که این ازدواج دیگر موفق نیست. رابطه ما فقط سالی یک بار است، با مادرت میانه‌ای ندارم، و خوب... رابطه مخفیانه‌ای با ان‌بی‌سی داشته‌ام.»

کارلسون در سال ۲۰۱۸ گفته بود: «اگر واقعاً می‌خواهید بدانید در این کشور چه اتفاقاتی در حال وقوع است، همیشه خلاف آنچه در شبکه‌های مهم خبری به شما می‌گویند را تصور کنید.» این اظهار نظر مجری خشم مک‌فارلین را در پی داشت.

مک‌فارلین در پاسخ به کارلسون در آن زمان نوشت: «به عبارت دیگر، نگاه انتقاد‌آمیز نداشته باشید، منابع خبری مختلف را بررسی نکنید، و در کل، از مغزتان استفاده نکنید. فقط کورکورانه از فاکس نیوز اطاعت کنید. این مزخرف و چیزهایی چون این است که باعث می‌شود از کار برای این کمپانی شرمنده شوم.»

در آن مقطع «مایکل تامرو» تایب رئیس فاکس نیوز و گزارشگر حوزه سرگرمی به مک‌فارلین تاخت و نوشت: «با این حال... به اندازه‌ای شرمنده نیستی که آن دستمزد را دریافت نکنی...»

دیگر پروژه‌های مک‌فارلین در فاکس «شوی کلیولند» (The Cleveland Show)، «بابای آمریکایی» (American Dad) و «اورویل» (The Orville) بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید