news-background
news-background

تیزر Eurovision نت‌فلیکس با بازی «ویل فرل» و «ریچل مک‌آدامز» منتشر شد

مسابقه‌ی خوانندگی «یوروویژن» یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تلویزیونی در اروپاست که امسال به دنبال شیوع ویروس کرونا لغو شده است. اما نت‌فلیکس به داد هواداران این مسابقه هم رسیده و اولین تیزر کمدی جدید «ریچل مک‌آدامز» و «ویل فرل» با عنوان «مسابقه‌ی خوانندگی یوروویژن: داستان حماسه‌ی آتش» (دانلود فیلم EUROVISION SONG CONTEST: The Story Of Fire Saga با لینک مستقیم) رونمایی کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«یوروویژن» مسابقه‌ای است که متشکل از موسیقی پاپ و اجراهایی بعضاً عجیب. تاکنون هنرمندانی چون «سلین دیون» و «آبا» در این مسابقه شرکت کرده و برنده شده‌اند، اما چیزی که این رویداد را متمایز می‌کند آثار عجیبی است که گاهی بسیار محبوب می‌شوند. ترانه‌ای از یک گروه آلمانی در مورد «چنگیز خان» مغول که بی‌شباهت با تیتراژ کارتون‌های دهه‌ی هشتاد میلادی نیست، یا یک گروه متال فنلاندی با لباس‌های شیطانی که آهنگ‌های مذهبی می‌خوانند، یا گروهی از مادربزرگ‌های روسی خواننده، تنها بخضی از لحظات غریب این رویداد تاکنون بوده است. بنابراین غافلگیرکننده نیست که یک فیلم کمدی براساس این مسابقه ساخته شده باشد.

نت‌فلیکس تیزر فیلم را به شکل یک موزیک ویدیو تحت عنوان «مرد آتشفشانی» (Volcano Man) منتشر کرده و متن آن از «مردی آتشفشانی» حکایت می‌کند که نجات‌بخش همه خواهد بود. در این موزیک ویدیو فرل و مک‌آدامز در لباس‌ جنگجویان وایکینگ و بر فراز یک کوه آتشفشان ظاهر شده‌اند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

داستان فیلم در مورد دو خواننده‌ی ایسلندی است که فرصت نمایندگی کشورشان در بزرگ‌ترین مسابقه‌ی خوانندگی دنیا را به دست می‌آورند. دیگر بازیگران فیلم «پیرس بروزناهان»، «دمی لوواتو»، «دن استیونز» و «ناتاسیا دمتریو» خواهند بود. این فیلم قرار بود آخر هفته‌ی آینده همزمان با برگزاری مسابقه‌ی لغو شده «یوروویژن» منتشر شود، اما نت‌فلیکس عرضه‌ی آن را به ۲۶ ژوئن (۶ تیر ماه ۱۳۹۹) موکول کرده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید