news-background
news-background

فیلم‌های Dune و Matrix 4 و دیگر عناوین برادران وارنر برای سال ۲۰۲۱ همزمان با اکران به شبکه HBO Max می‌روند

استودیوی برادران وارنر اعلام کرد که تمامی فیلم‌هایش برای سال ۲۰۲۱ همزمان با اکران در سالن‌های سینمای سراسر دنیا، به مدت یک ماه به صورت انحصاری از طریق شبکه‌ی HBO Max پخش خواهند شد. این استراتژی در مورد فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) اتخاذ شده است و روز کریسمس (۲۵ دسامبر) هم در سالن‌های سینما و هم HBO Max عرضه می‌شود. تمامی فیلم‌ها پس از یک ماه استریم در این شبکه، به شکل انحصاری تنها در سالن‌های سینما اکران خواهند شد و پس از چند هفته در سایر پلتفرم‌های دیجیتال در دسترس قرار می‌گیرند.

فیلم‌های برادران وارنر برای سال ۲۰۲۱ در حال حاضر شامل «چیزهای کوچک» (The Little Things)، «یهودا و مسیح سیاه» (Judas and the Black Messiah)، «تام و جری» (Tom & Jerry)، «گودزیلا در برابر کونگ» (Godzilla vs. Kong)، «مورتال کامبت» (Mortal Kombat)، «کسانی که آرزو می‌کنند بمیرم» (Those Who Wish Me Dead)، «احضار روح: شیطان وادارم کرد» (The Conjuring: The Devil Made Me Do It)، «در ارتفاعات» (In The Heights)، «اسپیس جم: میراث جدید» (Space Jam: A New Legacy)، «جوخه انتحار» (The Suicide Squad)، «خاطره» (Reminiscence)، «کینه‌جو» (Malignant)، «تل‌ماسه» (Dune)، «خیل قدیسان نیو‌آرک» (The Many Saints of Newark)، «شاه ریچارد» (King Richard)، «مرد گریان» (Cry Macho) و «ماتریکس ۴» (Matrix 4) خواهد شد.

«آن سارنوف» مدیر عامل وارنرمیدیا با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص می‌گوید: «هیچ‌کس به اندازه‌ی ما تمایل ندارد که فیلم‌ها روی پرده‌های بزرگ سینما اکران شوند. می‌دانیم که محتوای جدید برای صنعت سینما حیاتی است، اما باید با این واقعیت کنار بیاییم که اغلب سالن‌های سینما در ایالات متحده در سال ۲۰۲۱ با ظرفیت محدود فعالیت خواهند کرد.»

سارنوف اضافه می‌کند: «با این برنامه‌ی منحصربه‌فرد یکساله، می‌توانیم از سینماداران حمایت کنیم و به صورت مداوم آنان را با فیلم‌هایی در کلاس جهانی تغذیه کنیم، در حالی که دسترسی به به این فیلم‌های شگفت‌انگیز را برای سینماروهایی که ممکن است به سالن‌های نمایش دسترسی نداشته باشند و یا آماده‌ی بازگشت به سینما نباشند فراهم کنیم.»

«توبی امریک» در بیانیه‌ی جداگانه‌ای می‌گوید: «مدل پخش ترکیبی به ما این امکان را می‌دهد که بیشترین حمایت را از فیلم‌ها، هنرمندان و در حالت کلی تجربه‌ی دیدن فیلم در سینما در طول سال ۲۰۲۱ به عمل آوریم.»

در حال حاضر تنها استودیوی برادران وارنر از این مدل پخش استفاده می‌کند. به این ترتیب تمامی نگاه‌ها به «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» معطوف خواهد شد تا روشن شود که آیا این استراتژی موفق خواهد بود یا نه.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید