news-background
news-background

Deadpool بعدی از فیلم کنونی هم کم خرج تر خواهد بود

نسخه اولیه فیلم Deadpool با ریسک های بسیار و با هزینه ای بسیار کم نسبت به رقیبان خود تولید شد و در چند هفته ابتدایی توانست جای خود را تثبیت و رکوردهایی را به جای بگذارد و از همه مهم تر روند فیلم های ابرقهرمانی را نیز دست خوش تغییراتی کرد؛این فیلم درحالیکه فقط ۵۸ میلیون دلار بودجه برای ساخت آن استفاده شد،تا کنون چیزی در حدود 312 میلیون دلار فروش داشته است که نوع خود باور نکردنی است.حال نویسندگان Deadpool از ساخت قسمت دوم با هزینه کم تری خیر میدهند.

باز هم سنت شکنی از سمت Deadpool ی های  بزرگ.روال همیشگی پس از یک پیروزی گرم نگاه داشتن با تزریق سرمایه بیشتر به ادامه فرانچایز میباشد،اما بار دیگر سازندگان دد پول قصد دارند خلاف این روند را پیش گیرند.ظاهرا کمپانی سازنده معتقد است که کار بر روی کیفیت مهم تر از کمیت است وآنها چنین میگویند :

“ما نمی خواهیم ۱۵۰ میلیون دلار بودجه برای فیلم بعدی استفاده کنیم زیرا اگر این کار را انجام دهیم از دنیای Deadpool دور شده ایم. Deadpool شهرها را به هوا نمی فرستد و یا با فضایی هایی که به زمین آمده اند، نمی جنگد. پس ما خوشحال می شویم از بودجه ی کمتری استفاده کنیم.”

همچنین آنها گفتند که Cable ،جنگجوی سایبری و دوست وهم پیمان Deadpool،در فیلم بعدی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. Cable شخصیتی است که بارها در کمیک های Xmen حضور پررنگی داشته و طبق گفته ی نویسندگان فیلم، این بسیار سخت است که شخصیت های بزرگ دیگری را به دنیای نسبتاً کوچک Deadpool اضافه کنند. آنها نمی خواهند که Cable و Deadpool را در ۳۰۰ سال آینده و بر روی سیاره ای بسیار دورتر نشان دهند، زیرا این کار هزینه ی بسیار سنگینی در بر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید