news-background
news-background

DC FanDome: تریلر جدید Wonder Woman 1984 منتشر شد؛ حضور غیرمنتظره «زن شگفت‌انگیز» سابق

به دنبال برگزاری مجازی کامیک-کان، هواداران دی‌سی تابستان دلچسبی سپری نمی‌کردند تا اینکه برادران وارنر و دی‌سی رویداد «دی‌سی فن‌دوم» را معرفی کرد تا مکملی باشد برای کامیک‌-کان سردتر از همیشه‌ی امسال. این رویداد شنبه ۲۲ آگست با پنل فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (دانلود فیلم Wonder Woman 1984 با لینک مستقیم) و حضور «پتی جنکینز» کارگردان، «گل گدوت»، «کریس پاین»، «کریستن ویگ» و «پدرو پاسکال» آغاز شد و در پایان تریلر جدید آن هم رونمایی شد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

در این پنل جنکینز و بازیگران فیلم به پرسش‌های هواداران از سراسر دنیا از جمله «ونوس ویلیامز» پاسخ دادند و در لحظاتی از آن «لیندا کارتر» بازیگر پیشین نقش «زن شگفت‌انگیز» با حضور خود عوامل فیلم را غافلگیر کرد. «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» چند ماهی است که آماده‌ی اکران شده اما کووید-۱۹ هنوز اجازه‌ی نمایش آن را نداده است. این فیلم سرانجام ۲ اکتبر (۱۲ مهر ماه ۱۳۹۹) را برای عرضه برگزیده و به نظر می‌رسد که این بار اکران آن با مشکلی مواجه نشود.

«پدرو پاسکال» در فیلم نقش یک میلیاردر شرور به نام «مکسول لرد» را بازی می‌کند و «کریس پاین» – به طریقی – برای بازی در نقش «استیو ترور» بازگشته، در حالی که هنوز مشخص نیست چگونه این امکان فراهم شده چرا که او در پایان قسمت اول فیلم به ظاهر جان داد. «پتی جنکینز» همچون قسمت اول کارگردان فیلم است و «هانس زیمر» برای آن آهنگسازی کرده. «رابین رایت»، «راوی پاتل»، «گابریلا وایلد»، «ناتاشا راث‌ول»، و «کانی نیلسن» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

تریلر جدید فیلم مملو از صحنه‌های اکشن و پرانرژی است و فضای دهه‌ی هشتادی آن بر جذابیت آن افزوده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ شهریور ۱۳۹۹ ۲۱:۲۵

سلام و خسته نباشید کاش مراسشمو پوشش زنده میدادین

نمایش اسپویل