news-background
news-background

DC FanDome: اولین تیزر فیلم The Batman رونمایی شد

 

در حین برگزاری رویداد «دی‌سی فن‌دوم»، «مت ریوز» اولین تیزر فیلم «بتمن» با بازی «رابرت پتینسون» را رونمایی کرد.

 

شنبه شب گذشته در جریان برگزاری رویداد مجازی «دی‌سی فن‌دوم»، برادران وارنر اولین تصاویر ویدیویی از «بتمن» (دانلود فیلم The Batman با لینک مستقیم) با بازی «رابرت پتینسون» در نقش «شوالیه تاریکی» را رونمایی کرد. «مت ریوز» کارگردان فیلم گوشه‌هایی از آنچه که هواداران در انتظار دارند را به نمایش گذاشت. فیلمبرداری «بتمن» در ماه مارس با شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، اما هفته‌ی گذشته گزارش شد که این پروژه از ماه سپتامبر دوباره جلوی دوربین خواهد رفت تا ۱ اکتبر سال ۲۰۲۱ آماده‌ی اکران شود.

پتینسون در نقش «بروس وین» جانشین «مایکل کیتون» در فیلم‌های «بتمن» ساخته‌ی «تیم برتون»، «کریستین بیل» در سه‌گانه‌ی «کریستفر نولان» و «بن افلک» در دنیای سینمایی دی‌سی شده است. هرچند هفته‌ی گذشته تأیید شد که افلک دوباره در فیلم جداگانه‌ی شخصیت «فلش» (دانلود فیلم The Flash با لینک مستقیم) این نقش را بازی می‌کند. در مقابل پتینسون قرار است «زوئی کراویتس» در نقش «زن گربه‌ای»، «کالین فرل» در نقش «پنگوئن»، «پل دینو» در نقش «ریدلر»، «جفری رایت» در نقش «کمیسر گوردن» و «اندی سرکیس» در نقش «آلفرد پنی‌ورث» بازی کند.

ریوز در حین برگزاری پنل «بتمن» در «دی‌سی فن‌دوم» تأکید کرد که فیلم مشخصاً قرار نیست پیشینه‌ی شخصیت را روایت کند: «چیزی که مرا مجذوب داستان «بتمن» می‌کند این است که او یک ابرقهرمان سنتی نیست. اگر صاحب یک ابرنیرو باشد، آن نیرو توانایی تحمل کردن است... او شخصیت بسیار زنده‌ای است، بنابراین روایت نسخه‌ای از «بتمن» که در مورد چگونگی تبدیل شدن به «بتمن» نباشد، بلکه اولین روزهای «بتمن» بودنش را به تصویر بکشد... اینکه او را به شکلی تازه ببینیم، کاری بود که تاکنون انجام نشده بود.»

ریوز فاش می‌کند که برای خلق این فیلم از «محله‌ی چینی‌ها» (دانلود فیلم Chinatown با لینک مستقیم)، «ارتباط فرانسوی» (دانلود فیلم French Connection با لینک مستقیم) و «راننده تاکسی» (دانلود فیلم Taxi Driver با لینک مستقیم) الهام گرفته است.

«بتمن» اولین فیلم «مت ریوز» در مقام کارگردان پس از «جنگ برای سیاره‌ی میمون‌ها» (دانلود فیلم War for the Planet of the Apes با لینک مستقیم) است که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. ریوز برای این پروژه «گرگ فریزر» که «تل‌ماسه» (دانلود فیلم Dune 2020 با لینک مستقیم) را برای «دنی ویلنوو» فیلمبردرای کرده به خدمت گرفته است.

در بخش‌های دیگری از رویداد «فن‌دوم» تریلر رسمی «لیگ عدالت زک اسنایدر» برای شبکه‌ی HBO Max، اولین تصاویر از ریبوت «جوخه‌ی انتحار» ساخته‌ی «جیمز گان»، تریلر جدید «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» و کانسپت‌ آرت‌ فیلم «فلش» با بازی «ازرا میلر» رونمایی شدند. بخش دوم «دی‌سی فن‌دوم» ۱۲ سپتامبر برگزار خواهد شد.

دانلود تریلر با کیفیت 1080p Full HD (۴۲ مگابایت).

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ شهریور ۱۳۹۹ ۲۳:۳۵

یک سوال داشتم: تفاوت بین تیزر و تریلر چیه؟ جفت این اصطلاحات یک چیز هستند؟ یعنی در واقع هر دو پیشنمایش کوتاهی از فیلم اصلی هستند؟

نمایش اسپویل
۸ شهریور ۱۳۹۹ ۲۲:۰۳

سپاسمندم از توضیحات شما دوست گرامی من از توضیحات شما به این نتیجه رسیدم که کلمه ی "پیشنمایش" خیلی کلمه ی مناسبی هستش برای هر دو لغت، و در کنارش میشه صفاتی رو هم قرار داد مثل پیشنمایش دوم یا پیشنمایش نهایی و ...

نمایش اسپویل
۷ شهریور ۱۳۹۹ ۱۸:۲۴

کلمه تیزر در فارسی از عبارت Teaser Trailer آماده و در زبان فارسی کلمه تیزر به صورت کلی و برای همه تبلیغات تصویری از جمله تبلیغات فیلم و سریال و ... بکار میرود.ولی در زبان انگلیسی لزوما به این شکل نمیباشد. معمولا Teaser Trailer به اولین کلیپ تبلیغاتی گفته میشود که نسبتا مبهم است و مخاطب یک دید کلی و مرموزی کسب میکند. ولی در تبلیغات بعد از Teaser Trailer اطلاعات بیشتری به مخاطب داده می شود.و در عنوان اینگونه تبلیغات کلمه Teaser به کار نمیرود. و عباراتی نظیر Full Trailer 1, Trailer 2, Final Trailer استفاده می شود.

نمایش اسپویل
۲ شهریور ۱۳۹۹ ۲۱:۴۹

بنظر جالب میاد? فقط قراره وقایع فیلم تو چه سالی باشه؟

نمایش اسپویل
۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۸:۱۶

قابلیت دانلود تیزر یا تریلر وجود نداره؟

نمایش اسپویل
۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۹:۵۱

مرسی

نمایش اسپویل
۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۹:۱۸

سلام. انتهای متن لینک دانلود با کیفیت فول ‌اچ‌دی درج شده دوست عزیز.

نمایش اسپویل