news-background
news-background

Comic-Con: فیلم The New Mutants در تقویم اکران آگست باقی ماند

 

در پنل کامیک-کان فیلم «جهش‌یافتگان جدید» عوامل و بازیگران فیلم گرد هم جمع شدند.

 

فیلم «جهش‌یافتگان جدید» (دانلود فیلم The New Mutants با لینک مستقیم) که اکران آن بارها به تعویق افتاده، علی‌رغم تغییرات گسترده در تقویم استودیوها، همچنان قرار است ۲۸ آگست امسال اکران شود. در پنل کامیک-کان «جهش‌یافتگان جدید»، ابتدا تأیید شد که تاریخ اکران تغییر نخواهد کرد و در حالی به پایان رسید که «جاش بون» کارگردان سه دقیقه‌ی ابتدایی فیلم را به صورت آنلاین پخش کرد. بون به همراه بازیگران فیلم از جمله «میزی ویلیامز»، «آنیا تیلور-جوی»، «چارلی هیتون»، «آلیس براگا»، «بلو هانت» و «هنری زاگا» در این پنل حاضر شده بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«جهش‌یافتگان جدید» راه درازی را برای اکران پیموده و بارها تأخیر را تجربه کرده است. فاکس قرن بیستم ابتدا قرار بود این فیلم را آوریل ۲۰۱۸ اکران کند، اما عرضه‌ی آن به فوریه ۲۰۱۹ موکول شد. فاکس در آن زمان دو فیلم «جهش‌یافتگان جدید» و «ققنوس شوم» (دانلود فیلم Dark Phoenix با لینک مستقیم) را در چندگانه‌ی «اکس-من» در اختیار داشت، بنابراین استودیو اکران فیلم «جاش بون» را به آگست سال ۲۰۱۹ موکول کرد. سپس با ادغام فاکس و دیزنی، اکران «جهش‌یافتگان جدید» تا آوریل سال ۲۰۲۰ تأخیر خورد و آن‌گاه ویروس کرونا انتشار آن را تا ۲۸ آگست به تعویق انداخت.

تأخیر در اکران این فیلم به قدری تکرار می‌شد که در مقاطعی حتی بازیگران فیلم نمی‌دانستند چه سرنوشتی در انتظار پروژه است. ویلیامز در سال ۲۰۱۹ به مجله‌ی «رولینگ استون» گفت حتی هیتون نمی‌داند فیلم چه زمانی عرضه خواهد شد. تیلور-جوی نیز ژانویه سال ۲۰۱۹ در مراسم فرش قرمز «شیشه» (دانلود فیلم Glass با لینک مستقیم) گفت که نمی‌داند فیلم چه زمانی بیرون خواهد آمد.

بون اوایل تابستان امسال فاش کرده بود که «جهش‌یافتگان جدید» را به عنوان آغازگر یک سه‌گانه‌ی جدید براساس کتاب‌های کامیک در نظر داشته، با این حال هنوز معلوم نیست که عوامل و بازیگران فیلم برای یک دنباله بازمی‌گردند یا نه. در حال حاضر شایعه‌ی ریبوت شدن چندگانه‌ی «اکس-من» توسط دیزنی و اتصال آن به «دنیای سینمایی مارول» به گوش می‌رسد.

در پنل کامیک-کان «جهش‌یافتگان جدید»، ویلیامز گفت که از برای داستان عاشقانه و همجنس‌گرایانه‌ی فیلم هیجان‌زده است: «واقعاً فوق‌العاده بود که رابطه‌ای مانند این را می‌دیدیم. در دنیای مردسالارانه‌ی ابرقهرمانان، دیدن این دو زن شکننده که از یکدیگر مراقبت می‌کنند و به یکدیگر امید می‌دهند، لذت‌بخش بود، اما خوشحالم که هواداران برای دیدن این رابطه هیجان‌زده‌اند زیرا به نظر من دیدن این روابط واقعاً مهم است. فکر می‌کنم در دل رابطه یک داستان عاشقه‌ی بسیار دوست‌داشتنی وجود دارد.»

هانت با این حال می‌گوید به شدت در مورد بوسیدن ویلیامز جلوی دوربین مضطرب بوده است: «نمی‌توانید تصور کنید که چقدر نگران بودم. با خود می‌گفتم: «وای باید میزی ویلیامز را ببوسم؟» به‌شدت اضطراب‌آور بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید