news-background
news-background

Comic-Con: آمازون فصل سوم The Boys را می‌سازد

سریال «پسران» (دانلود سریال The Boys با لینک مستقیم) برای فصل سوم به آمازون بازمی‌گردد. این شبکه اعلام کرد که از فصل دوم، ویژه‌برنامه‌ای پس از پخش هر اپیزود روی ایر خواهد رفت. آمازون در حین برگزاری پنل سریال در نمایشگاه کامیک-کان که به صورت مجازی در حال برگزاری است ساخته شدن فصل سوم را به تأیید رساند. فصل دوم سریال ۴ سپتامبر امسال (۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«عایشا تایلر» یکی از مجریان برنامه‌ی تلویزیونی «گفتگو» (The Talk) شبکه‌ی CBS میزبان ویژه‌برنامه‌ی سریال «پسران» (Prime Rewind: Inside The Boys) و پس از پخش هر قسمت، پذیرای عوامل و بازیگران خواهد بود.

در فصل دوم «پسران»، هیوئی با بازی «جک کویید»، «شیر مادر» با بازی «لز آلونسو»، فرنچی با بازی «تومر کاپون» و کیمیکو با بازی «کارن فوکوهارا» از چنگ قانون می‌گریزند و سخت می‌کوشند تا متحد شوند و علیه «وات» (Vought) مبارزه کنند. از سوی دیگر، «استارلایت» با بازی «ارین موریاتی» باید جایگاهش را در «هفت» بیابد، در حالی که «هوملندر» با بازی «آنتونی استار» در پی به دست گرفتن مدیریت کامل است. قدرت او وقتی به خطر می‌افتد که «استورم‌فرانت» با بازی «آیا کش» که شبکه‌های اجتماعی را به خوبی می‌شناسد اضافه می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیگر اعضای «هفت» شامل «کوئین میو» با بازی «دامینیک مک‌الیوت»، «ای-ترین» با بازی «جسی تی. آشر»، «دیپ» با بازی «چیس کرافورد» و «بلک نوآر» با بازی «نیتان میچل» می‌شود، در حالی که «کارل اوربان» ایفاگر نقش «بوچر» است. این سریال از کامیک پرفروشی به نویسندگی «گرث انیس» و «دریک رابرتسون» اقتباس شده و «اریک کریپکی» نویسنده‌ی فیلمنامه‌، شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن است. «سث روگن»، «ایوان گلدبرگ» و «جیمز ویور»‌ از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه بوده‌اند.

«پسران» با همکاری استودیوهای سونی و آمازون به تولید رسیده است. ویژه‌برنامه‌ی گفتگو در مورد سریال از ۲۸ آگست آغاز خواهد شد و پیش از پخش سریال از ۴ سپتامبر نگاهی به فصل اول انداخته می‌شود.

کریپکی می‌گوید: «آمازون در اقدامی تاریخی و جسورانه برای توسعه‌ی مخاطبین «عجیب‌وغریبش»، برای فصل سوم سریال چراغ سبز نشان داد. من و نویسندگان سریال در اتاق مجازی نویسندگان سخت بر روی فیلمنامه‌ها کار می‌کنیم و با متأسفانه باید بگوییم که دنیا منابع الهام‌بخش زیادی را در اختیار ما گذاشته است. امیدواریم که فیلمبرداری فصل سوم اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود، اما این بستگی به یک ویروس میکروسکوپی دارد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید