news-background
news-background

تریلر‌های جدید «داستان اسباب بازی ۴» و «کاپیتان مارول» منتشر شد

دیزنی شب گذشته در خلال پخش مسابقات سوپر بول ۵۳، تصاویر جدیدی از شخصیت‌های وودی (تام هنکس)، باز لایت‌یر (تیم آلن) و پیپ (آنی پاتس) در «داستان اسباب بازی ۴» (Toy Story 4) منتشر کرد. در قسمت جدید فیلم «بانی» صاحب اسباب‌ بازی‌ها کاردستی جدیدی به نام «فورکی» (تونی هیل) می‌سازد، شخصیتی که خودش را «آشغال» می‌داند، اما وودی وظیفه‌ی خود می‌داند که او را مجاب کند با وضعیت جدیدش به عنوان اسباب بازی را بپذیرد. اما وقتی که باز، وودی و سایر اعضای گروه به جاده می‌زنند، کلانتر اسباب بازی بار دیگر با «بو» ملاقات می‌کند، اسباب بازی‌ای که سال‌ها قبل به فروش گذاشته شده بود.

«جاش کولی» کارگردان قسمت چهارم می‌گوید: «من هم مانند بسیاری از مردم «داستان اسباب بازی ۳» را پایان قصه فرض کردم. و همینطور پایان داستان وودی با اندی. اما درست مثل زندگی واقعی، هر پایان شروعی تازه است. وودی اکنون در اتاقی جدید با اسباب بازی‌های جدید و کودکی جدید به سر می‌برد، چیزی که ما پیش از این هرگز ندیده بودیم. این سؤال که این شرایط به چه ترتیب است، سرآغاز داستانی سرگرم کننده شد که ارزش توضیح دادن را داشت.»

در قسمت چهارم «کیگان-مایکل کی» به جای شخصیت «داکی»، «جوردن پیل» به جای «بانی»، «جوآن کیوساک» به جای «جسی» و «والاس شان» به جای «رکس» صداپیشگی می‌کنند، و «کیانو ریوز» به جای «دوک کابوم.» کولی در مورد شخصیت فورکی که یک اسباب بازی دست ساز است می‌گوید: «دنیای «داستان اسباب بازی» بر اساس این ایده بنا شده که هیچ چیز در این دنیا بیهوده آفریده نشده.»

هنکس و آلن که از سال ۱۹۹۵ با این چندگانه همراه بوده‌اند وعده‌ی پایانی تأثیرگذار و احساسی را به طرفداران داده‌اند. «داستان اسباب بازی ۴» در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

 

درحالی که دوستداران NFL در آمریکا از بازی‌های سوپر بول لذت می‌بردند، مارول تریلر جدید «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) را رونمایی کرد و سپس ساعاتی پیش به انتشار پوستر جدی فیلم اقدام کرد. در آستانه‌ی اکران فیلم بازیگران نقش‌های مکمل بیشتری معرفی شده‌اند که شامل شخصیت «ماریا رامبو» با بازی «لاشانا لینج» می‌شود. ماریا رابطه‌ی بسیار نزدیکی با «کارول دنورز» یا «کاپیتان مارول» دارد.

لینچ در مورد شخصیتش در فیلم می‌گوید: «او و کاراکتر «بری لارسن» دوستانی صمیمی‌اند و وقتی که کارول ناپدید می‌شود دوران سختی را پشت سر می‌گذارد.» در تیزرهای تلویزیونی قبلی شخصیت «مونیکا رامبو» دختر ماریا که در کتاب‌های کامیک از دوستان کارول است به تصویر کشیده شده بود.

پیش‌بینی می‌شود فیلم «کاپیتان مارول» در اولین هفته‌ی اکران حدود ۱۶۰ میلیون دلار فروش کند. در صورتی که چنین رکوردی به ثبت برسد، فیلم «پلنگ سیاه» تنها اثر ابرقهرمانی اختصاصی مارول برای یک ابرقهرمان خواهد بود که در افتتاحیه رقمی بالاتر به ثبت رسانده است. آن فیلم سال گذشته در هفته‌ی اول اکران ۲۰۲ میلیون دلار فروخت.

«نیت مور» تهیه‌کننده‌ی «پلنگ سیاه» و «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» پیش‌تر در مصاحبه‌ای گفته بود که «کاپیتان مارول» حکم پیش‌درآمدی برای «انتقام‌جویان: آخر بازی» دارد. لارسن که یک رژیم غدایی سخت و نه ماهه را برای این نقش پشت سرگذاشته، پیش از ورود به «دنیای سینمایی مارول» از قرار گرفتن در کانون توجه گریزان بود. او در مصاحبه با مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» در این باره می‌گوید: «هرگز خودم را در چنین نقشی تصور نمی‌کردم، بیشتر به این علت که مایلم ناشناس باقی بمانم. غرق شدن در شخصیت‌ها را دوست دارم و همیشه احساس می‌کردم که اگر بیش از حد در انظار عمومی ظاهر شوید در آینده برای شما محدودیت ایجاد می‌شود... دیدن شخصیتی که احساسش را به زبان می‌آورد و افکارش را بیان می‌دارد و اجازه نمی‌دهد کسی سر راهش قرار بگیرد برای [زنان] بسیار الهام‌بخش است.»

«کاپیتان مارول» یکی از قدرتمندترین قهرمانان «دنیای سینمایی مارول» است و چنان که «جاناتان شوارتز» می‌گوید تا پایان فیلم تمامی جنبه‌های قدرت او را خواهیم دید.«کاپیتان مارول» با بازی لارسن، «جود لا»، «ساموئل جکسون»، «لی پیس»، «جما چان»، «بن مندلسون» و دیگران در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ روی پرده می‌رود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید