news-background
news-background

Captain Marvel 2 در سال ۲۰۲۲ اکران می‌شود

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی در مورد قسمت بعدی «کاپیتان مارول» (Captain Marvel)، «هالیوود ریپورتر» ادعا کرد که «مگان مک‌دانل» نویسنده‌ی سریال «وانداویژن» (WandaVision) در حال انجام مذاکرات نهایی با مارول است تا فیلمنامه‌ی «کاپیتان مارول ۲» را به نگارش درآورد. «کاپیتان مارول» با بازی «بری لارسن» اگر قدرتمندترین شخصیت «دنیای سینمایی مارول» نباشد، قطعاً یکی از قدرتمند‌ترین‌هاست. حالا با بسته‌ شدن پرونده‌ی «حماسه‌ی بی‌نهایت» با «انتقام‌جویان: آخر بازی»، آینده‌ی چندگانه چندان روشن نیست.

«کاپیتان مارول» علاوه بر اینکه اولین فیلم «دنیای سینمایی مارول» با شخصیت اول زن بود، با داستان نوستالژیکی که در دهه‌ی ۱۹۹۰ روایت کرد، تفاوت‌های زیادی با دیگر فیلم‌های مارول داشت. شخصیت «نیک فیوری» با بازی «ساموئل ال. جکسون» هم با جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری پیشرفته چند دهه جوان‌تر شد.

تاریخ اکران به صورت رسمی از طرف استودیوی مارول اعلام نشده اما در گزارش هالیوود ریپورتر آمده است که نویسندگی فیلمنامه به مک‌دانل سپرده شده که فیلمنامه‌ی سریال «وانداویژن» را برای دیزنی+ به نگارش در‌می‌آورد. جستجو برای کارگردان هم در حال انجام است و به نظر می‌رسد که «آنا بودن» و «رایان فلک» کارگردانان قسمت اول «کاپیتان مارول» برای دنباله بازنخواهند گشت. هالیوود ریپورتر ادعا می‌کند که «کوین فایگی» مدیر استودیو به دنبال یک فیلمساز زن است.

توسعه‌ی قسمت دوم به معنای جدایی فلک و بودن با استودیوی مارول نیست، چرا که در این گزارش ذکر می‌شود که این زوج کارگردان قرار است پروژه‌ی دیگری برای دیزنی+ تولید کنند. علاوه بر این هالیوود ریپورتر نوشته است که داستان دنباله‌ی «کاپیتان مارول» در زمان گذشته روی نمی‌دهد، بدین معنا که فیلم رویدادهای پس از «انتقام‌جویان: آخر بازی» را روایت می‌کند.

لارسن ماه گذشته در مصاحبه با ورایتی گفته بود که از زمان انتشار قسمت بعدی اطلاعی ندارد: «واقعاً نمی‌دانم که در آینده قرار است چه کنم، و این هیجان‌انگیز است. حتی از زندگی خود اطلاعی ندارم! امسال باید در کنفرانس‌های مطبوعاتی زیادی حاضر شوم. اما در نیمه‌ی دوم سال باید بر آینده‌ی خود تمرکز کنم.»

«بیوه‌ی سیاه» فیلم بعدی «دنیای سینمایی مارول» است که ۱۰۰ روز دیگر و در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ بهمن ۱۳۹۸ ۱۶:۲۵

فیلم کاپیتان مارول، از شرکت مارول، قطعا ضعیف ترین فیلمنامه و روند داستانی رو بین فیلم های مارول داشت. اگه میخوان دوباره بسازن، ی چیزی بسازن بدون عجله و سرهم بندی ایشاللا

نمایش اسپویل