news-background
news-background

Breaking Bad: «آرون پل» تصویر مرموز دیگری از خود در کنار «برایان کرانستون» منتشر کرد

«آرون پل» سه شنبه شب، با ارسال تصویر مرموز دیگری از خود در کنار «برایان کرانستون»، به آرامی در حال کلید زدن بازاریابی پروژه‌ای است که به نظر می‌رسد فیلم «قانون‌شکنی» (Breaking Bad) باشد. او هفته‌ی گذشته با ارسال تصویر دیگری از دو الاغ نوشته بود: «به زودی.» اما در ذیل تصویر جدید از جمله‌ی «حتی زودتر.» استفاده کرد.

اطلاعات اندکی از فیلم «قانون‌شکنی» که احتمال می‌رود دنباله‌ای با بازی پل باشد منتشر شده است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم را «وینس گیلیگان» خالق سریال و «قانون‌شکنی» و اسپین‌آف آن «بهتر است با سال تماس بگیرید»‌ (Better Call Saul) برعهده دارد. او در این پروژه با «ملیسا برنستین» و «مارک جانسون» تهیه‌کنندگان دو سریال یاد شده همکاری می‌کند.

این فیلم از طریق نت‌فلیکس و سپس شبکه‌ی AMC پخش خواهد شد. تاریخ انتشار، داستان و یا بازیگران فیلم به صورت رسمی تأیید نشده است، اما مطبوعات نیو مکزیکو گزارش داده‌اند که پروژه‌ای تحت نام (Greenbriar) در آلباکرکی در حال فیلمبرداری است و داستان در مورد فرار مردی گروگان گرفته شده و تلاش او برای آزادی است. نوامبر گذشته کرانستون تأیید کرد که فیلم در حال توسعه است اما فیلمنامه هنوز به دست او نرسیده.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۰۲

با سریالش حال نکردم ، این جوریه دیگه ، اما گات یک چیز دیگه است ، البته این نظر منه و طبعا با نظر شما فرق میکنه مثلا خیلی ها میگن قسمت آخر گات خوب نبود ، من میگم خیلی هم خوب بود ، خیلی ها میگن بریکینگ بد خوبه من میگم نه اینقدر که امتیاز بهش دادن نمی ارزه سلیقه است دیگه

نمایش اسپویل
۱۴ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۳۵

الان با این حرکتت انگار به من فحش دادی!

نمایش اسپویل
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۷:۲۰

نظر شما مثل اینکه بگی که من با پورشه حال نمیکنم اما از پراید خوشم میاد

نمایش اسپویل
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ۲۳:۵۵

یک لحظه دیدن بازی این دوتا کنار هم به کل دنیا میارزه.مثل عشق ابدی شده برام برکینگ بد.امیدوارم بسازن،حتی گندم بزنن فزقی نداره فقط ببینیمتون باز

نمایش اسپویل
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۸:۳۰

اره یه حسی بهم میگه اینا دیدن گات گند زد گفتن ما عقب نمونیم امیدوارم اشتباه کنم

نمایش اسپویل
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۰۰

امیدوارم سریالش رو ادامه ندن و دستکاری نکنن تو پایان داستان ! چون ب بهترین نحو ممکن تموم شد !

نمایش اسپویل
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۴۲

دستکاری تو پایان نمیشه ادامه داستان جسی هست

نمایش اسپویل