news-background
news-background

واکنش «ساشا بارون کوئن» به نامزدی گلدن گلوب با Borat 2: اگر برنده نشوم «رودی جولیانی» را استخدام می‌کنم اعتراض کند

بارون کوئن با رکورد بیشترین نامزدی گلدن گلوب در یک سال برابری کرده است.

 

«ساشا بارون کوئن» نامزدی گلدن گلوبش را با زدن کنایه‌ای به «رودی جولیانی» جشن گرفت. این بازیگر و کمدین در واکنش به کسب سه نامزدی گلدن گلوب گفت که اگر «اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود» (HFPA) او را برنده اعلام نکند، «رودی جولیانی» وکیل «دونالد ترامپ» را استخدام می‌کند تا به نتیجه اعتراض کند. او امسال با «دادگاه شیکاگو ۷» (The Trial of the Chicago 7) و «بورات ۲» (Borat Subsequent Moviefilm) نامزد گلدن گلوب است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بارون کوئن می‌گوید: «افتخار می‌کنم و خوشحالم که «اتحادیه مطبوعات خارجی» به هر دو فیلم «دادگاه شیکاگو ۷» و «بورات ۲» توجه کرده. این نامزدی‌ها ادای احترامی است به عوامل که از ابتدا تا این لحظه از هر دو فیلم حمایت کردند.»

او اضافه می‌کند: «به صورت ویژه می‌خواهم به «آرون سورکین» خالق «شیکاگو ۷» تبریک بگویم و «توتار» فیلم «بورات»، «ماریا باکالووا» شگفت‌انگیز. این دو فیلم متفاوت‌اند، اما مضمون مشترکی دارند – گاهی باید با نیروی خود علیه بی‌عدالتی اعتراض کنیم. از اتحادیه همه این نامزدی‌ها قدردانی می‌کنم. بسیار مفتخرم – اما در صورتی که برنده نشویم، قول می‌دهم که «رودی جولیانی» را استخدام کنم تا به نتیجه اعتراض کند.»

بارون کوئن با سه نامزدی با رکورد «جیمی فاکس»، «هلن میرن» و «بردلی کوپر» برابری کرد. او جدا از نامزدی بازیگری برای «بورات ۲» و «شیکاگو ۷» برای تهیه‌کنندگی «بورات ۲» هم نامزد گلدن گلوب شده است. نامزدی گلدن گلوب باکالووا شمار نامزدی‌های «بورات ۲» را به سه رسانده است. «شکاگو ۷» نیز در پنج شاخه از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، و بهترین ترانه اریجینال نامزد است.

جولیانی در فیلم «بورات ۲» از سوی بارون کوئن و باکالووا هدف قرار گرفت. آن‌ها مصاحبه‌ای ساختگی با این وکیل ترتیب دادند و لحظات به نظر شرم‌آوری را میان او و باکالووا به وجود آوردند.

مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۱ در تاریخ ۲۸ فوریه از NBC پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ۰۴:۲۱

بی شرف ...

نمایش اسپویل