news-background
news-background

«نیکول کیدمن» و «ریس ویترسپون» سکوت خود را درباره مشکلات پشت صحنه Big Little Lies شکستند

 

فصل دوم سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) نظرهای مثبت بسیاری از سوی منتقدان دریافت کرد و با استقبال خوبی از سوی طرفداران رو به رو شد اما خبرهای منتشر شده از پشت صحنه ساخت این سریال نشان از مشکلات زیادی داشتند. شبکه اچ‌بی‌او در تلاش است تا شایعات منتشر شده درباره کارگردان «آندریا آرنولد» مبنی بر اینکه او اختیارات خود را در ساخت برخی از قسمت‌ها از دست داد و تهیه‌کننده‌های اجرایی مجبور به اعمال تغییرات در ویرایش نهایی بودند را متوقف کند.

حالا «نیکول کیدمن» و «ریس ویترسپون» دو تن از بازیگران اصلی سریال، درباره دروغ بودن این شایعات صحبت کرده‌اند. کیدمن در مصاحبه‌ای با اینترتینمنت ویکلی گفت: ««کیسی بلویز»، رئیس واحد برنامه‌ریزی شبکه اچ‌بی‌او به خوبی این مسئله را مدیریت کرد. مسلماً او رئیس شبکه اچ‌بی‌او است و باید این اتفاقات را مدیریت کند.»

بیانیه منتشر شده از سوی شبکه اچ‌بی‌او بیان داشت: «بدون «آندریا آرنولد» فصل دوم سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» ساخته نمی‌شد. ما و تهیه‌کنندگان در شبکه اچ‌بی‌او به کار او افتخار می‌کنیم. مثل دیگر برنامه‌های تلویزیونی، تهیه‌کنندگان اجرایی با دیگر اعضای تیم همکاری می‌کنند و فکر می‌کنم نتیجه نهایی خود بیانگر وجود این همکاری است.»

«ریس ویترسپون» نیز در مصاحبه‌ای با شبکه اینترتینمنت ویکلی گفت: «ما واقعاً عاشق این سریال هستیم. ما از ساختن آن لذت بسیاری بردیم. اطلاعات گمراه کننده و دروغین بسیاری درباره پشت صحنه فصل دوم منتشر شد که هیچ کدام منبع موثقی نداشتند. این سریال با وجود همکاری فوق‌العاده میان اعضا ساخته شد و بد رفتاری و عدم همکاری میان اعضا یک دروغ محض است. من بسیار خوشحالم که کیسی در رابطه با این شایعه بسیار واضح صحبت کرد و از وجود همکاری فوق‌العاده در مراحل ساخت این فصل بسیار خوشنودم. بدون وجود این اعضا و این همکاری، ساخت چنین فصل موفقی غیرممکن می‌بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید