news-background
news-background

Better Call Saul با فصل ششم به پایان می‌رسد؛ عوامل سریال از فصل پنجم می‌گویند

شبکه‌ی AMC اعلام کرد که سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) با فصل ششم به پایان می‌رسد. فصل ششم پیش‌درآمد «برکینگ بد» (Breaking Bad) که نامزدی امی را هم در کارنامه دارد، اواخر سال جاری میلادی در قالب ۱۳ قسمت توسط سونی تولید می‌شود تا در سال ۲۰۲۱ روی ایر برود.

این درحالی است که دو اپیزود ابتدایی فصل پنجم سریال قرار است در تاریخ بیست و سوم و بیست و چهارم فوریه (۴ و ۵ اسفند ماه ۱۳۹۸) پخش شود. در فصل جدید که در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شده، جیمی با بازی «باب اودنکرک» سعی می‌کند با نام «سال گودمن» به فعالیت‌های حقوقی بپردازد و همین مسئله موجب می‌شود زندگی نزدیکانش به شدت تحت تأثیر قرار بگیرد.

دیگر بازیگران فصل پنجم شامل «جاناتان بنکس»، «ری سی‌هورن»، «پاتریک فابیان»، «مایکل ماندو»، «تونی دالتون» و «جیانکارلو اسپوزیتو» می‌شوند و «وینس گیلیگان»، «پیتر گولد» و «ملیسا برنستین» از تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود.

«پیتر گولد» شورانر و تهیه‌کننده‌ی سریال در کنفرانس مطبوعاتی «انجمن منتقدین تلویزیونی» می‌گوید: «از روز اول «بهتر است با سال تماس بگیرید»، رؤیای من این بود که داستان کامل قهرمان پیچیده و پرشور قصه «جیمی مک‌گیل» را روایت کنم. اکنون AMC و سونی این رؤیا را تحقق بخشیده‌اند. ما از هواداران و منتقدینی که این ماجراجویی را ممکن کردند قدردانی می‌کنیم. ماه آینده کارمان بر روی فصل ششم و پایانی را آغاز می‌کنیم.»

«سارا بارنت» مدیر شبکه‌های AMC نیز می‌گوید: «چراغ سبز نشان دادن به پیش‌درآمد یکی از به‌یادماندنی‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون یکی از جسورانه‌ترین اقدامات شبکه بود. اما به لطف گروه خلاق «وینس گیلیگان» و «پیتر گولد»، به یکی از ارزشمندترین عناوین ما تبدیل شد.»

گولد می‌گوید: «ما می‌خواهیم سریال را با ۶۳ اپیزود به پایان برسانیم و این دقیقاً همان چیزی است که امیدوار بودیم انجام دهیم.» گیلیگان نیز در پاسخ به این پرسش که آیا داستان سریال به وقایع ابتدایی «برکینگ بد» ختم می‌شود یا از آن عبور می‌کند، می‌گوید: «شاید هر دو مورد.»

گولد اعتراف می‌کند که تا پایان فصل چهارم، در خصوص نحوه‌ی پایان سریال تردید داشته‌اند. او می‌گوید: «در فصل پنجم ابهام شروع به کاهش گذاشت و ما توانستیم پایان سریال را تجسم کنیم – و این پایان چیزی نبود که من انتظارش را داشتم. وقتی این فصل به پایان برسد، به درک بهتری از وقایع خواهید رسید.»

گولد می‌گوید در فصل پنجم «دین نوریس» دوباره در نقش «هنک شریدر» ظاهر می‌شود. او تأیید می‌کند که «آرون پل» در نقش «جسی پینکمن» و «برایان کرانستون» در نقش «والتر وایت» در فصل پنجم دیده نخواهند شد.

در ادامه دنیای «برکینگ بد» با «جنگ ستارگان» مقایسه می‌شود و واکنش «جاناتان بنکس» را به دنبال دارد: «همه‌ی قصه‌ها به پایان می‌رسند... چه کسی به «جنگ ستارگان» اهمیت می‌دهد؟»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۱۲

امیدوارم بعد تموم شدنش یه اسپین‌آف جدید بسازن!

نمایش اسپویل