news-background
news-background

اولین تصاویر از شمایل جدید بازیگر سیاه‌پوست نقش Batwoman

شبکه‌ی CW اولین تصویر از «جاویسیا لسلی» را با طرح جدید لباس «بت‌وومن» (دانلود سریال Batwoman با لینک مستقیم) منتشر کرد. این شبکه دو تصویر جدید از این بازیگر سیاه‌پوست که جایگزین «روبی رز» سفیدپوست شد رونمایی کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

خصوصیات قابل توجه این ظاهر بوت‌های کوتاه‌تر، موهای بلند و فر و دست‌کش‌های آن است. سپتامبر گذشته، در رویداد مجازی «دی‌سی فن‌دوم» لسلی گفت که به عنوان اولین «بت‌وومن» سیاه‌پوست تمایل داشته که «رایان وایلدر» موهای بلند و فر طبیعی داشته باشد.

«کارولاین درایز» تهیه‌کننده‌ی اجرایی «بت‌وومن» در خصوص این ظاهر جدید می‌گوید: «تحول شخصیت رایان از جایی آغاز می‌شود که می‌گوید: «این لباس برای من چه کاری می‌تواند بکند؟» اما به زودی متوجه اهمیت شکل نمادین آن و معنایش برای شهر گاتهام می‌شود. رایان در حالی که آماده می‌شود آنچه او را ویژه می‌سازد بپذیرد، لباس را به گونه‌ای تغییر می‌دهد که از جهت جسمانی و تمثیلی متناسب او باشد. این به معنای خلق طراحی جدید و پوشش جدیدی است که «قدرتمند» بودن را فریاد بزند. «مایا مانی» طرح‌هایش را برای من فرستاد و من شیفته‌شان شدم. موی او چیزی بود که در فصل اول هرگز نمی‌توانست به کار برده شود و «جنس وورکمن» کارش را برای این برداشت جدید فوق‌العاده انجام داد.»

لسلی اضافه می‌کند: «لذت می‌برم از اینکه رایان به بت‌وومن خودش تبدیل شده – استایل، نقاب، و این لحظه از آن خودش است! همکاری با کارولاین و مایا باعث افتخار من بود. فکر می‌کنم اهمیت داشت که بینندگان با یک نگاه متوجه شوند این بت‌وومن دختری سیاه‌پوست است. با لباسی برازنده و موی آفرو، قطعاً موفق شده‌ایم!»

مخاطبین سریال «بت‌وومن» برای دیدن وایلدر باید تا اپیزود سوم فصل دوم منتظر بمانند. در ابتدای فصل دوم، رایان لباس «کیت کین» را می‌پوشد اما به مرور تغییراتی در آن ایجاد می‌کند.

لسلی که مانند شخصیت رایان دوجنس‌گراست می‌گوید بازی در نقش شخصیتی که مثل اوست افتخار بزرگی بوده است: «حس قدرتمندانه‌ای دارد. با اتفاقاتی که در جامعه در حال وقوع است، این چیزی است که نیاز داریم. باید نمایندگان [اقشار مختلف جامعه] را ببینیم. احساس می‌کنم جاویسیاهای کوچک بسیار وجود دارند که صدای‌شان شنیده نمی‌شود...»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید