news-background
news-background

Bambi با همکاری نویسنده Captain Marvel بازسازی می‌شود

«جنوا رابرتسون» و «لیندزی بیر» فیلمنامه‌ی بازسازی انیمیشن کلاسیک دیزنی در سال ۱۹۴۲ را می‌نویسند.

«بامبی» (Bambi) تازه‌ترین اثر کلاسیکی است که به صورت لایو-اکشن بازسازی می‌شود. دیزنی برای نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم «جنوا رابرتسون» نویسنده‌ی «کاپیتان مارول» و «لیندزی بیر» را برای نگارش فیلمنامه به خدمت گرفته است.

«اندرو میانو» و برادران ویتز که به تازگی فیلم مستقل «وداع» (The Farewell) را تولید‌ کرده‌اند، با استودیوی «عمق میدان» (Depth of Field) تهیه‌کنندگان اقتباس جدید خواهند بود. فیلم کلاسیک «بامبی» در سال ۱۹۴۲ داستان آهویی به نام «بامبی» را روایت می‌کرد که زیستن در جنگل را فرامی‌گرفت. او به همراه بهترین دوستانش، یک خرگوش به نام «تامبر» و یک راسو به نام «فلاور»، با تلخی و شیرینی‌های بلوغ آشنا می‌شود. آن فیلم سه نامزدی اسکار از جمله بهترین ترانه، بهترین موسیقی متن و بهترین صداگذاری را دریافت کرد.

«هالیوود ریپورتر» به نقل از منابع نزدیک به دیزنی می‌نویسد بازسازی «بامبی» فیلمی شبیه به «کتاب جنگل» و «شیر شاه» خواهد بود که لزوماً لایو-اکشن نبودند اما قطعاً این‌گونه به نظر می‌رسیدند. هر دوی آن فیلم‌ها که در گیشه پرفروش شدند با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته کامپیوتری به صورت لایو-اکشن درآمدند. استودیو آگاه است که مقیاس «بامبی» کوچک‌تر از دو بازسازی یاد شده است و قرار نیست روایت عظیم‌تری از داستان کلاسیک ارائه دهد.

بازسازی‌های لایو-اکشن همچنان برای دیزنی درآمدزایی می‌کنند. «شیر شاه» (The Lion King) به کارگردانی «جان فاورو» و «علاءالدین» (Aladdin) هم کدام بیش از یک ‌میلیون دلار برای استودیو بلیت فروشی کردند. آن‌ها در حال حاضر بازسازی «پری دریایی کوچولو» (Little Mermaid) با بازی «هالی بیلی» و «پیتر پن» به کارگردانی «دیوید لوری» را نیز توسعه می‌دهند. استودیوی «عمق میدان» با همکاری «رابرت زمه‌کیس» داستان «پینوکیو» را هم تولید خواهد کرد.

بیر علاوه بر پروه‌هایی برای استودیوهای فاکس و برادران وارنر، اسپین‌-آف زنانه‌ی «سریع و خشن» را هم برای یونیورسال توسعه می‌دهند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید