news-background
news-background

اولین جزئیات از فیلم جدید کارگردان Shoplifters با همکاری ستاره Parasite

درام جدید کارگردان «دزدان فروشگاه» تحت عنوان «نوزاد، جعبه، دلال» با بازی «سونگ کانگ-هو» ستاره‌ی فیلم «انگل» ساخته خواهد شد.

 

«سونگ کانگ-هو» پس از کسب نخل طلای کن با فیلم تحسین‌شده‌ی «انگل» (دانلود فیلم Parasite با لینک مستقیم) «بونگ جون هو»، با «هیروکازو کور-ایدا» کارگردان «دزدان فروشگاه» (دانلود فیلم Shoplifters با لینک مستقیم) همکاری می‌کند. سونگ در این فیلم که «نوزاد، جعبه، دلال» (Baby, Box, Broker) نام گرفته، مقابل «بائه دونا» بازیگر فیلم «اطلس ابر» (دانلود فیلم Cloud Atlas با لینک مستقیم) و «کانگ دونگ-وون» ستاره‌ی «شبه‌جزیره» (دانلود فیلم Peninsula با لینک مستقیم) بازی خواهد کرد. این پروژه اولین فیلم کارگردان ژاپنی است که در کشور کره و به زبان کره‌ای ساخته می‌شود. کور-ایدا پیش‌تر با همکاری «ایتان هاک» و «ژولیت بینوش» فیلم «حقیقت» (دانلود فیلم The Truth با لینک مستقیم) را به عنوان اولین فیلم غیر-ژاپنی زبان خود ساخته بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«یوجین لی» تهیه‌کننده‌ی فیلم در مصاحبه با ورایتی می‌گوید «نوزاد، جعبه، دلال» یک فیلم کره‌ای با بازیگران و عوامل کره‌ای است که به زبان کره‌ای ساخته شده و نیز در کشور کره فیلمبرداری خواهد شد. «سی‌جی اینترتینمنت» که فیلم «انگل» را تولید کرده، بر روی این پروژه سرمایه‌گذاری می‌کند و آن را در کره جنوبی پخش خواهد کرد. کور-ایدا هنوز در حال کار بر روی فیلمنامه است و انتظار می‌رود فیلمبرداری در سال ۲۰۲۱ آغاز شود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

کور-ایدا با انتشار بیانیه‌ای در این باره گفته است: «مانند همیشه، همه‌چیز با بازیگران آغاز شد. ابتدا با «سونگ کانگ-هو» در جشنواره‌ی بین‌المللی فیم بوسان ملاقات کردم و با «گانگ دونگ وون» وقتی که به توکیو سفر کرده بود. از آن زمان با این بازیگران در توکیو، سئول، بوسان و کن در تماس بوده‌ام. در ابتدا، تنها گفتگوی صمیمانه‌ای داشتیم اما وقتی بحث‌مان ادامه پیدا کرد، طبیعتاً به همکاری در یک فیلم کشیده شد.»

کارگردان اضافه می‌کند: «من با «بائه دونا» در فیلم «عروسک بادی» (دانلود فیلم Air Doll با لینک مستقیم)‌ در سال ۲۰۰۹ همکاری کرده‌ام و با خود فکر کردم: «امیدوارم که دوباره فرصت همکاری به دست آید، این بار به عنوان شخصیت‌های انسانی»، و این رؤیا سرانجام پس از ۱۰ سال به حقیقت پیوست. حالا در یک فیلم با عوامل و بازیگران کره‌ای که آن‌ها را به‌شدت ستایش می‌کنم همکاری خواهم کرد.»

کور-ایدا در پایان می‌گوید: «برای سهیم‌ شدن در این هیجان‌زدگی با همه‌ی شما، امیدوارم که فیلمی دلگرم‌کننده و احساسی خلق کنم. این فیلمی خواهد بود که من خارج از وطن و به زبانی غیربومی می‌سازم. با گذر از مرزهای زبان و فرهنگ چه چیزی می‌توانم بیان کنم؟ کارگردان بودن به چه معناست؟ امیدوارم که با این پروژه به این پرسش‌ها بپردازم.»

از داستان فیلم «نوزاد، جعبه، دلال» اطلاعاتی منتشر نشده اما کور-ایدا می‌گوید فیلم در مورد «جعبه‌ی نوزاد» خواهد بود. این کارگردان با «دزدان فروشگاه» برنده‌ی نخل طلای کن و یک سال پیش از «انگل» نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید