news-background
news-background

Avengers: Endgame در آستانه‌ی عبور از رکورد Avatar

«انتقام‌جویان: دست آخر» (Avengers: Endgame) گام دیگری به سمت رکورد «آواتار» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ برداشت. «انتقام‌جویان: دست آخر» در حال حاضر با ۲.۷۱۳ میلیارد دلار دومین فیلم پرفروش تاریخ بوده و از «تایتانیک» به کارگردانی «جیمز کامرون» عبور کرده است. «آواتار» کامرون هنوز با رکورد ۲.۷۸۸ میلیارد دلاری پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شناخته می‌شود و ۷۵ میلیون دلار با «دست آخر» فاصله دارد.

«انتقام‌جویان: دست آخر» در هفته‌های گذشته از رکورد فروش داخلی «آواتار» گذر کرده و تا هفته‌ی گذشته به رکورد فروش داخلی ۸۰۰ میلیون دلاری رسیده بود. این درحالی است که «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» با ۹۳۶.۶ میلیون دلار همچنان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ آمریکای شمالی است.

برادران روسو کارگردانان «دست آخر» در واکنش به موفقیت‌های فیلم در گیشه گفتند: «ما برای «انتقام‌جویان: دست آخر» با جان و دل کار کردیم، به این امید که داستانی الهام‌بخش برای مخاطبین سراسر دنیا روایت کنیم. خانواده‌ی عوامل و بازیگران فیلم افتخار می‌کند که «حماسه‌ی بی‌نهایت» را به پایان رسانده است. از «کوین فایگی» و دیگر مدیران مارول و دیزنی و هواداران بی‌نظیر سراسر دنیا قدردانی می‌کنیم.»

فیلم «کاپیتان مارول» در هفته‌ی گذشته با کیفیت‌های بلو-ری منتشر شد و انتظار می‌رود «دست آخر» اواسط مردادماه به صورت دیجیتالی و بلو-ری عرضه شود. «مرد عنکبوتی: دور از خانه» با بازی «تام هالند» و «جیک جیلنهال» آخرین فیلم در فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» است که در تاریخ ۲ جولای امساس روی پرده می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷

چه خبره ؟؟؟

نمایش اسپویل