news-background
news-background

صحنه کهنسالی «کاپیتان آمریکا» مادر «کریس اوانز» را به گریه انداخته است

واکنش بازیگران به دیدن صحنه‌های بازی خودشان روی پرده است که معمولاً برای مخاطبین جذابیت دارد، اما کمتر به عکس‌العمل اعضای خانواده‌ی آن‌ها نسبت به چهره‌های جدید و ظاهر متفاوت بازیگران پرداخته شده است. «کریس اوانز» سال گذشته برای آخرین بار در فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (دانلود فیلم Avengers: Endgame با لینک مستقیم) نقش «استیو راجرز/کاپیتان آمریکا» را بازی کرد. تبدیل شدن اوانز به نسخه‌ی سالخورده‌ی راجرز در «آخر بازی» مادر او را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اوانز به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی «اسکوایر» به سکانس پایانی «انتقام‌جویان: آخر بازی» پرداخته است. مجله به نقل از اوانز می‌نویسد: «وقتی مادر اوانز فرزندش را در «انتقام‌جویان: آخر بازی» می‌بیند که نقش دوران پیری «استیو راجرز» را بازی می‌کند به گریه می‌افتد – چرا که او دقیقاً به پدربزرگش شبیه شده بود.»

گروه‌ جلوه‌های ویژه و گریم مارول نه تنها «کریس اوانز» را به «استیو راجرز» کهن‌سال تبدیل کردند، بلکه دوران سالخوردگی خود اوانز را هم شبیه‌سازی کردند و همین مسئله موجب احساساتی شدن مادر این بازیگر شده است.

در این صحنه «کاپیتان آمریکا» سپرش را به «سم ویلسون» می‌سپارد. راجرز پس از بازگشت به دهه‌ی ۱۹۴۰ تصمیم می‌گیرد که به آینده بازنگردد و در کنار معشوقش «پگی کارتر» بماند. هرچند اوانز بارها تأکید کرده که دیگر به دنیای مارول بازنمی‌گردد، هواداران امیدوارند که او در آینده حتی برای نقش‌های کوتاه هم که شده دوباره به «استیو راجرز» تبدیل شود. این بازگشت ممکن است با سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) دیزنی+ رقم بخورد.

مارول قرار بود «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) را در ماه می اکران کند اما ویروس کرونا موجب شد اکران این فیلم به ماه نوامبر موکول شود، و «جاودانان» (The Eternals) که قرار بود در نوامبر عرضه شود به فوریه سال ۲۰۲۱ منتقل شود. پروژه‌های دیگر استودیوی مارول شامل «شانگ چی و افسانه‌ی ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) در می سال ۲۰۲۱، سریال «وانداویژن» (WandaVision) در بهار سال ۲۰۲۱ (بهار ۱۴۰۰)، سریال «لوکی» (Loki) در بهار سال ۲۰۲۱ (بهار ۱۴۰۰)، «دکتر استرنج و عوالم چندگانه‌ی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) در نوامبر سال ۲۰۲۱، «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) در فوریه ۲۰۲۲، «پلنگ سیاه ۲» (Black Panther 2) در می ۲۰۲۲ می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ۱۹:۵۶

آخـــِه....

نمایش اسپویل