news-background
news-background

Avengers: Endgame برای شکستن رکورد Avatar دوباره با صحنه‌های جدید اکران می‌شود

احتمال شکسته شدن رکورد «آواتار» (Avatar) توسط «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) قوت گرفت. درحالی که نزدیک به دو ماه از تاریخ اکران این فیلم گذشته، اما برای دومین بار با تصاویر و صحنه‌های جدید روی پرده خواهد رفت.

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول که در کنفرانس خبری «مرد عنکبوتی: دور از خانه» در لندن حضور یافته بود، ساعاتی پیش در مصاحبه با «کامیک‌بوک» تأیید کرد که «آخر بازی» دوباره در سالن‌های سینما اکران می‌شود، اما در این نسخه صحنه‌های جدیدی وجود دارد که در اولین اکران فیلم وجود نداشتند.

فایگی می‌گوید: «این کار را خواهیم کرد. نمی‌دانم اعلام شده یا نه، و اینکه چه اطلاعاتی منتشر شده... اما بله ما هفته‌ی آینده این کار را انجام خواهیم داد.»

بنابراین «انتقام‌جویان: آخر بازی» از همین هفته‌ی آینده با تصاویر و صحنه‌های جدید مجدداً روی پرده خواهد رفت. به این ترتیب هواداران سراسر دنیا این فرصت را خواهند داشت که پیش از دیدن «مرد عنکبوتی: دور از خانه» یک بار دیگر وقایع «آخر بازی» را مرور کنند.

این اقدام مارول به رکوردشکنی «آخر بازی» هم کمک خواهد کرد. تا امروز چهارشنبه، «آواتار» به کارگردانی «جیمز کامرون» همچنان با ۲.۷۸۸ میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم تاریخ است و «انتقام‌جویان: آخر بازی» با ۲.۷۴۳ میلیارد دلار در تعقیب آن است. بنابراین به نظر می‌رسد که با اکران مجدد آخرین قسمت از «حماسه‌ی ابدیت» با ترفند اضافه شدن صحنه‌های جدید، فیلم علمی تخیلی کامرون باید به رده‌ی دوم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما سقوط کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۱۷

چقدر این دی سی فنا پیگیرن تو پست اونجرز :)) اونا دیگه از کجا میسوزن خدا میدونه فیلم که اومد ببینید لذت ببرید به ولله ما هم دی سی رو میبینیم ولی اینجوری حرف نمیزنیم راجعش

نمایش اسپویل
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۰۸

چه ربطی به فن بازی داره آخه

نمایش اسپویل
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ۰۳:۲۸

اینطوری هر فیلم پرفروشی میتونه جای آوتار رو بگیره ، فقط کافیه چندباری با صحنه های جدید دوباره اکرانش کنن !

نمایش اسپویل
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۴۱

ای کاش بعضی از دوستان میفهمیدند که همین الانش هم اختلاف اند گیم و آواتار 45 میلیون هست! و 45 میلیون واسه اندگیم کاره یکی دو هفتس! درضمن فکر کنم هیچکدومتون نمیدونید آواتار 34 هفته رو پرده بود! میفهمید ینی چی؟؟ ینی تقریبا 240 روز!!! ولی اندنگیم فقط طی 53 روز به این فروش رسید!!! تازه علاوه بر این، هم آواتار و هم تایتانیک سال 2010 و 2012 مجددا اکران شدن! حالا بنظرتون کی سیاستش کثیفه؟ جیمز کامرون یا مارول؟ حالا جدای این دعواهای بچگانه شما، هردو فیلم متعلق به یک استدیو هستن پس دوست عزیز چرا حرص میخوری!؟ بنظرم اندگیم میخواد با اختلاف زیاد رکوردو بشکنه و تاریخسازی کنه.

نمایش اسپویل
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۰۴

سال بعد آواتار هم می خواد با صحنه های جدید اکران شه خیلی راحت می تونه این جوری رکورد پس بگیره مارول نمی دونم از چی میسوزه اخه این همه فروش داشته این کارا چیه دیگه

نمایش اسپویل
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ۰۲:۲۶

الان اکران هفتگی شون رسیده به ۲ یا ۳ میلیون دلار همینجوری هم داره میاد پایین فهمیدند که نمیتونند ۴۰ میلیون دیگه جمع کنند افتادند دمبال راه چاره .ای بدبختا

نمایش اسپویل
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۰۸

رکورد آواتار رو بدون این کار هم میتونست بشکنه به محض منتشر شدن اسپایدرمن فار فرام هوم خیلی ها میرن و دوباره اندگیم رو میبینن قسمیکه خیلی ها رفتن کاپیتان مارول رو دیدن و در ضمن هنوز خیلی مونده تا پخش سینمای اندگیم رو پایان بدن. پس این کار فقط برای پول بیشتر هستش و شاید هم یکم شکستن رکورد آواتار. ولی یادتون نره هر دو فرانچایز مال یک استدیو هستش پس لازم نکرده شما دعوا کنید در ضمن دیدم بعضی دوستان میگفتن که نسخه های بعدی آواتار فراتر میره!! که خیلی بعید میدونم، آواتار تنها دلیل فروش عظیمش استفاده از تکنالوژی های جدید توسط کامرون بود در حالی که اندگیم ارتباط خیلی عمیق با طرفدارانش برقرار کرد. تاییدی این حرفم افتطاحیه 1.2 میلیاردی بود. MCU و اندگیم یک شهکار سینمایی هستش و مقایسه اش با آواتار مسخره بازیه در کل.

نمایش اسپویل
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۳۱

چه سیاست کثیفی ... با این کار خودشون رو رسوا میکنند. این یه شکستِ و باید بپذیرند.

نمایش اسپویل
بیشتر