news-background
news-background

Avatar: The Last Airbender پربیننده‌ترین سریال نت‌فلیکس شد؛ آغاز دوباره اعتراضات به دنباله «کورا» و واکنش نت‌فلیکس

پس از آنکه نت‌فلیکس اعلام کرد اقتباسی لایو اکشن از سریال انیمیشن «آواتار: آخرین بادافزار» (دانلود سریال Avatar: The Last Airbender با لینک مستقیم) می‌سازد، هواداران مجموعه بیش از پیش برای بازگشت مجموعه به نت‌فلیکس هیجان‌زده شدند. این هفته سرانجام هر سه فصل سریال بار دیگر روی نت‌فلیکس قرار گرفت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

چند روز پس از انتشار، «آواتار: آخرین بادافزار» به پربیننده‌ترین عنوان سرویس نت‌فلیکس تبدیل شد و از تمامی عناوین سینمایی و تلویزیونی غلبه کرد. این سریال روز سه‌شنبه گذشته در فهرصت ۱۰ عنوان برتر نت‌فلیکس در صدر قرار گرفت و سریال‌های شبکه‌ی CW و عناوین اریجینال نت‌فلیکس را مغلوب کرد. علی‌رغم گذشت چندین سال از انتشار این سریال، «آواتار: آخرین بادافزار» پس از عرضه در نت‌فلیکس صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین شبکه را در اختیار گرفته و نشان داده که هواداران هنوز برای دیدنش اشتیاق دارند.

اما وقتی سه فصل این سریال از نت‌فلیکس منتشر شد بحث‌‌ها در مورد دنباله‌ی آن را دوباره شعله‌ور کرد. اعتراض به دنباله‌ی «افسانه‌ی کورا» (دانلود سریال The Legend of Korra با لینک مستقیم) در شبکه‌های اجتماعی چنان شدت گرفت که صفحه‌ی رسمی نت‌فلیکس را به واکنش و دفاع از آن وادار کرد.

سه فصل سریال «آواتار» در خلال سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ از شبکه‌ی نیکلودین پخش شد و تحسین گسترده منتقدین را در پی داشت. «آواتار» چندین جایزه از جمله «جوایز انی» بهترین انیمیشن تلویزیونی برای کودکان را کسب کرد. چهار سال پس از پخش اپیزود نهایی، «مایکل دی‌مارتینو» و «برایان کونیتزکو» خالقین سریال با دنباله‌ی «کورا» دنیای آن را توسعه دادند. این دنباله در قالب چهار فصل از سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ روی ایر رفت و باز هم تحسین منتقدین را به دنبال داشت، هرچند تغییر در مسیر روایت بعضی هواداران را ناخرسند کرد.

داستان «کورا» ۷۰ سال پس از وقایع «آواتار» روی می‌دهد بنابراین تفاوت‌های زیادی با سریال «آواتار» داشت. داستان «آواتار» در مورد یک پسر ۱۲ ساله به نام «آنگ» بود که آخرین بازمانده‌ی «ایر نومادز» بود. «کورا» وقایع هفت دهه بعد را روایت می‌کرد و سرگذشت یک دختر ۱۷ ساله را به تصویر می‌کشید. ادامه پیدا نکردن داستان «آنگ» اعتراض اصلی هواداران «آواتار» به دنباله بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

وقتی یکی از هواداران در شبکه‌های اجتماعی با لحنی گزنده نوشت: «دنیایی موازی را تصور کنید که به جای «کورا» چهار فصل از «آواتار» ساخته شده است. بله، من می‌خواهم در آن دنیا زندگی کنم.» نت‌فلیکس در واکنش به او پاسخ داد: «داستان «کورا» اهمیت داشت. روایت «آنگ» به پایان رسیده.» نت‌فلیکس به همین واکنش بسنده نکرده و به دیگر هواداران خشمگین هم پاسخ و توضیحاتی در مورد اهمیت دنباله‌ی «کورا» ارائه کرده است.

نت‌فلیکس سپتامبر ۲۰۱۸ اعلام کرد که پروژه‌ی لایو-اکشنی با نویسندگی و تهیه‌کنندگی خالقین سریال به تولید می‌رساند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰

دوستان این لایو اکشن قراره مثلا مثل avengers باشه که نصف واقعیت نصف کارای گرافیکی یا کلا میخواد مثل lion king 2019 همش کار گرافیکی باشه ممنون میشم یکی پاسخ بده

نمایش اسپویل
۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۲۳

فکنم مثل The Last Airbender ولی امیدوارم بهتر از اون فیلم باشە

نمایش اسپویل
۲ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۲۲

خیلی هم عالی تا جایی که من شنیدم قراره 6 فصل داشته باشه و هر کتاب رو به دو فصل تقسیم کنن و خود سازنده های اصلی انیمیشن دارن روش کار میکنن و تمام فرآیند زیر نظر اون هاست(برخلاف فیلم بسیار بسیار بد سال ها قبل) فکر میکنم اولین فصلش 2022 بیاد ایشالا که خوب و خوش ساخت باشه

نمایش اسپویل
۱ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۴۶

اون فیلم مزخرف کافی نبود که میخوان دوباره یه چیز دیگه بسازن؟ با این که منم خیلی دوست داشتم ATLA 4 فصل میداشت ولی به نظرم ساخت لایو اکشن بعد این همه سال اشتباهه. طرفدارا میتونن برن کامیکاشو که خیلیم خوبه و دقیقا سریالو ادامه میده بخونن.

نمایش اسپویل
۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶

از اونجایی که این لایو اکشن رو سازنده های اصلی می خوان کار کنن، میتونیم امیدوار باشیم از کار شیامالان بهتر باشه.

نمایش اسپویل
۱ خرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۴۲

امیدوارم لایو اکشنش مثل انیمیشنش خوب باشە

نمایش اسپویل